mari semua blogger kita paku poster ini...

Mari kita sama2 paku poster besar nih ke dinding2 korang.. Tunjukkan semangat perjuangan kita kepada seluruh umat Islam dan dunia bahawa kita sentiasa menyokong mereka walaupun kita tidak turun padang... Berjuang bukan hanya dengan bersenjata tetapi juga dengan semangat, keimanan dan kebenaran untuk Islam dan keadilan untuk semua.


Korang pilih le yang mana satu korang nak paku. Kalau kedua2nya sekali lagi bagus... yang penting korang kena buat n3 sekali tentang anti Israel nih... Semoga dengan kempen poster2 ni dapat kita pulaukan si laknat Israel iblis al syaitan ini. Tanduk kau sudah mencecah ke tanah ya laknat.. tunggu saja bala kau...

Kita rakyat Malaysia dan semua umat islam seluruh dunia berdoa dan solat hajat agar si laknat ini di turunkan bala oleh Allah s.w.t yang lebih dahsyat sedahsyatnya.
Amin amin ya rabbal alaminnn....

P.S.. Aku menulis dengan luahan hati aku yang remuk, panas, geram dan
macam2 perasaan ada.. Jika korang rasa ayat aku nih ada yang salah atau terover2 makanya aku minta mangappp.... ehhhh... maaf.. Tapi aku tahu korang juga
emos macamaku bukan... takpe2... itu tandanya kita rakyat Malaysia
yang perihatin dan penyayang...

~ PEACE NO WAR ~

6 comments.. read them below or add one

Roronoa Zoro Roronoa Zoro Khamis, Jun 03, 2010
aku pon sokong kempen nie... tapi tajuk entri dia xde kena ngena.. boleh x?

kalo nak tgk, gi blog.. hahahaha... terpromote blog.. =P
meowwmania meowwmania Khamis, Jun 03, 2010
ok sy dah pakukan poster ni kat entry anti israel sy :)

thanks for the info!
Nur Nur Khamis, Jun 03, 2010
salam zoro

ikut kau le nak letak tajuk apa

asalkan kau paku besar2...

arigato....

p.s. apa salahnya sesekali promote blog kan.. hehehehe
Nur Nur Khamis, Jun 03, 2010
salam meowww

bagus betul kucing cute ni kan

ada semangat perjuangan..

tak kisah le.. paku jangan tak paku

adios manchastosss
Nur Nur Khamis, Jun 03, 2010
salam helliozz

apa pesen kau ketawa mcm tuh

aku cuba ketawa mcm kau

gyahahahaha... mcm GAIA pun ada

hehehehe.... gurau

ok DONE