iblis laknat askar Israel bunuh 16 bantuan ke Palestin

Salam Salam...
Aku hari ni naik geram giler dengan iblis laknat askar Israel.. Masa menonton berita jam buletin 1.30 tadi menyirap je darah sampai ke kepala.. eeeee... geram2.. Dalam kapal tuh terdapat 2 atau 3 orang wartawan Malaysia. Darah sana sini.. berita lanjut baca bawah nih.

petikan daripada Utusan Malaysia
16 maut komando Zionis serang kapal bantuan ke Palestin
BAITULMAQDIS 31 Mei – Jumlah korban serangan tentera laut Israel ke atas flotila bantuan kemanusiaan meningkat kepada 14 hingga 16 orang hari ini, selepas komando Zionis menaiki kapal-kapal bantuan menuju ke Genting Gaza, dengan tindak balas menentang daripada aktivis pro-Palestin.

Saluran televisyen Channel 10 di Israel melaporkan, enam buah kapal dalam konvoi diketuai sebuah kapal Turki dengan 600 aktivis itu belayar ke Gaza melalui perairan antarabangsa Cyprus semalam. – Reuters

P.S. aku hairan dimana keberanian tentera2 Arab? jawapannya 'no balls...'
iblis laknat askar Israel bunuh 16 bantuan ke Palestin

{ 9 comments.. read them below or add one }

meowwmania meowwmania Isnin, Mei 31, 2010
smoga Allah melindungi mereka yang berjuang di jalan-Nya, Allahuakbar!
Nur Nur Isnin, Mei 31, 2010
salam meoww

panas rasanya dengan berita ni..

Amin.. moga2 mereka semua dapat diselamatkan..

kasihan pd yang sudah tiada

Obama no balls...

Perancis juga yg ambil berat.. =)
Sya Syazana Sya Syazana Selasa, Jun 01, 2010
la tahzan, inna ALLAH ma'ana :)
::jgn bersedih, sensungguhnna Allah brsama kita::
Roronoa Zoro Roronoa Zoro Selasa, Jun 01, 2010
untuk pengetahuan, diorang serang di lautan antarabangsa.. camna arab nak masuk cmpur.. bukan di perairan mereka.. huhu~

alfatihah buat yg terkorban..
Nur Nur Selasa, Jun 01, 2010
salam Sya

Sedih kerana lihat mereka di tahan dan terbunuh

Insyaallah.. Allah itu maha agung..

terima kasih singgah kesini...
dtg lagi..
Nur Nur Selasa, Jun 01, 2010
salam Zoro

Aku kata no balls pada negara Arab bukan pasal bantuan tuh tapi pasal nasib Palestine. Mana bantuan yang disalurkan ke Palestine? Keadilan untuk mereka.. Nasib mereka. sampai
bila mereka nak jadi mcm tuh..

sekurang2nya hantar bantuan askar ke Ghaza untuk keselamatan mereka.

itu yang sampai hamas atau Osama ladin masuk campur... Still wanna says No balls..
Nur Nur Selasa, Jun 01, 2010
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Nur Nur Selasa, Jun 01, 2010
zoro

kau jgn le sensitip ayat aku

aku ni kalau dah EMO boleh buat org compius.

maksud lain tajuk lain.. hahahaha

tak kisah le.. asalkan aku nak kata jugak ayat "NO BALLS" tuh