Cantiknya kau.. i love u

Entah kenapa tiba2 je aku teringatkan wajah2 sikecil yang comel lotey nih. Cutekan..


cantik sungguh bila tidak berbaju... sexy tuh.. gerammmmnya.  i luv it

aku suka gambar nih. bila lihat wajah comelnya akan terubat segala masalah..... eeeee... rasa macam nak cium2 je kan...

P.S. Kalau marah2 kena banyak istighfar.. tapi kalau sunyi sepi tengok muka baby nih pun boleh hilang. Tak caya cuba...

6 comments.. read them below or add one

nba-Nur nba-Nur Ahad, Mei 30, 2010
Salam. Terima kasih Kak Nur sebab sudi singgah blog saya. Nama sama la plak kan.. hehe

Kak, cantik & cute je gambar2 bayi tu. Nur mohon izin utk copy ye.. Boleh tak?? TQ so much..
nurmisnan nurmisnan Ahad, Mei 30, 2010
salam nba-Nur

kita sama2 berblogkan.. so no mention ok.. =)

cutekan... mcm sape ekkk?
ada mcm aku? heheee perasannnn2

batang ubi patah dua
sila2 jika suka..
sYaFiQa sYaFiQa Isnin, Mei 31, 2010
salam....cumei nye....
hati yg panas pon leh jadi sejuk...
nurmisnan nurmisnan Isnin, Mei 31, 2010
hehehe....

syafiqa.. aku pun tadi tengah panas pasal askar laknat israel nih tapi bila pandang muka babies nih sejuk je..

daun keladi daun ubi
datang lagi itupun kalau sudi lg
Unknown Unknown Selasa, Jun 01, 2010
comeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyynyaaaaaa!!!!

Bak satuuuuu!!
nurmisnan nurmisnan Selasa, Jun 01, 2010
salam Ann

nak ambik kau.. aku dah post guna Pedex.. Fedex off hari.