salam to all my lovely readers

Aku sekarang sedang bermesra2 dan berbulan madu again dengan Mr. Hubby di Kepulauan nun jauh sana.. Rasanya macam tak nak balik le plak coz terlalu cantik suasana disini. Setiap hari baik dari awal pagi, tengahari, petang dan malam walaupun selepas jam 2 pagi kitorang tak habis2 snorkeling. Bila waktu pagi air cetek paras pinggang dan memang kurang syok sikit untuk snorkeling but ikan pulamak boleh tahan le banyak dan berwarna2. Tapi cerita pasal holiday aku ni bukan untuk sekarang. selepas pulang nanti insyaallah aku kongsi2 kat sini pengalaman yang terindah yang ada dikepulauan ini. memang tak rugi datang n hilang sekejap segala masalah yang terperap di kepala aku dan Mr. hubby.

oklah guys.. jumpa lagi. jaga diri baik2 dan elakkan dari suka mengumpat dan mendengar cerita2 yang boleh merosakkan minda kita. Jika cerita yang kita dengar sebenarnya tidak benar dengan kita2 sekali mendapat dosa besar. terlalu besar tuduhan seorang manusia bila membuat dan mendengar menfitnah.. semua orang tahukan.. so cuba hindarkan dan perbanyakkan berzikir dan berselawat lagi baik.. oklah aku nak chowwww... chow sin chi..
salam to all my lovely readers

0 comment... add one now