Teh rerama herba penawar terbaik kanser dan penyakit kronik

Teh Rerama Herba


Teh Rerama Herba Asli terbaik dunia

Assalamualaikum. Teh rerama herba atau butterfly wings leave yang sangat popular dan dicari ramai orang mampu menjadi penawar segala penyakit terutama kanser kecuali untuk penyakit kronik buah pinggang dan ibu mengandung. Telah terbukti ramai yang telah berjaya pulih dari pelbagai jenis penyakit dalam beberapa hari sahaja. Wahhhh!!! hebatkan tetapi apa sebenarnya yang hebat sangat tentang herba rerama ini ya? Mari kenali sedikit sebanyak asal dan kehebatan Teh Rerama Herba.

Teh Rerama Herba yang asalnya dari Rantau Asia dan banyak terdapat di negara Thailand. Nama saitifiknya Mariposa Christia Vespertilionis atau lebih popular dengan nama Rerama atau dalam bahasa english Butterfly Wings. Di Malaysia tidak ramai yang memiliki tanaman herba ajaib rerama ini. Sudah lama saya mencari tanaman herba Rerama ini sejak tahun 2012 tetapi tidak berhasil.

Teh Rerama Herba secara fizikalnya mampu mencapai ketinggian 1.5 hingga 2 kaki dalam masa empat bulan bermula dari benih. Daun yang sudah matang boleh dibuat ubat setelah mencapat tempoh empat bulan. Jika pokok dibiarkan selama setahun dan tidak dipotong, pokok rerama mampu mencapai ketinggian hingga 5-6 kaki


Keajaiban Teh Rerama Herba

Boleh menjadi penawar pelbagai penyakit khususnya Kanser dan SLE kerana mempunyai ciri2 anti kanser + anti oksidan + anti keradangan + anti fungus + anti bakteria + anti virus yang lazimnya ada pada kebanyakkan penyakit. Mampu meningkatkan antibodi badan dan merawat penyakit berkaitan sel daran merah. Ramai yang mengetahui penyakit kanser tetapi masih ada yang tidak tahu apa itu SLE.

Apa itu SLE 

Systemic Lupus Erythematosus (SLE) adalah penyakit kronik auto-imun dimana badan pesakit menghasilkan protein darah dengan banyaknya. Protin darah yang dipanggil antibodi ini dengan sendirinya memberi tindak balas terhadap tisu seseorang. Punca penyakit SLE tidak diketahui.

Bahaya SLE ini boleh merebak ke organ lain dan boleh mengakibatkan kematian

Lebih kurang 90% pengidap SLE adalah wanita sementara 10% adalah lelaki dan kanak-kanak. Lebih kurang 90% wanita yang mengidap SLE berada di dalam lingkungan umur boleh hamil iaitu di antara 15 hingga 50 tahun.

Di Malaysia dianggarkan lebih daripada 10,000 orang telah disahkan mengidap SLE dalam jangka masa 30 tahun kebelakangan ini. Namun demikian, PSLEM percaya ada ramai lagi mereka yang mengidap SLE yang belum disahkan. -info SLE lupusmalaysia

Teh Rerama Herba mampu menjadi penawar penyakit apa lagi?

Teh Rerama Herba bukan saja mampu menjadi penawar pelbagai kanser dan SLE tetapi juga kepada penyakit2 kronik lain seperti darah tinggi + kencing manis + asma + sakit jantung + strok + gout + Eczema (penyakit alah kulit) + resdung dan banyak lagi kecuali penyakit kronik buah pinggang. Ibu mengandung dilarang mengambik teh rerama. Dan salah satu penyakit yang paling kronik adalah kanser hati dan juga HIV.

teh rerama

Kanser Hati mampu diubati? Apakah simpton2 kanser hati.
  • Kepenatan yang luar biasa dan loya
  • Kurang selera makan yang berterusan
  • Pengurangan berat badan yang mengejut
  • Terasa kenyang dengan mudah walaupun baru menjamah sedikit makanan

Teh Rerama Herba

Begitu juga dengan penyakit resdung. Bukan sahaja merbahaya tetapi mampu membawa maut jika tidak dirawat dengan segera. Organ mata dan hidung senantiasa gatal dan berair. Kerap kali bersin terutama pada waktu pagi dan alah pada habuk. Jika tidak dirawat, kuman2 akan merebak dan mampu menjadi lebih parah.

kanser pangkal rahim

Kanser Pangkal Rahim Serviks

Kebanyakan wanita tidak mempunyai sebarang tanda atau gejala pada peringkat awal barah pangkal rahim. Gejala barah selalunya tidak dirasai oleh pesakit sehinggalah barah telah merebak ke tisu dan organ lain. Berikut kemungkinan tanda atau gejala cervical dysplasia atau barah

  • Tompokan darah atau sedikit pendarahan antara tempoh kering haid atau selepas haid
  • Pendarahan haid berpanjangan dan banyak daripada biasa.
  • Pendarahan selepas putus haid
  • Sakit semasa hubungan seksual dan ada pendarahan
  • Penambahan lelehan dari faraj
  • Turun berat badan yang mendadak
  • Hilang selera makan

Adakah anda lalui masalah2 seperti diatas? Carilah penawarnya. Jangan dibiarkan penyakit berjangkit dan merebak hingga memudaratkan kesihatan dan nyawa. Allah beri kita keajaiban pokok rerama herba ini jadi kita cari dan gunakanlah untuk mengubatinya. Itukan ikhtiar namanya.

Teh Rerama Herba Penawar Penyakit Kronik. 

Khas untuk pembaca blog kongsibersamanora. Harga sekotak RMxx. Dua kotak keatas RMxx. Harga termasuk pos. Guna kod #PENAWARPENYAKIT untuk dapatkan harga istimewa. Wassap saya sekarang untuk dapatkan harga promosi terbaik KHAS untuk anda.

Teh Rerama Herba ini sangat mudah diminum. Ikut cara2nya dan amalkanlah dengan sukatan yang betul. Pemakanan juga haruslah dijaga. Elakkan dari mengambil makanan daging dan elakkan dari mengambil gula yang banyak kerana musuh utama KANSER adalah gula.

Cara2 minum Teh Rerama Herba
  • 1 uncang Teh Rerama untuk 2 hari
  • Direndam atau direbus dengan 1.5 liter air (utk Kanser 3 dan 4 guna 2 liter air)
  • Simpan dalam jug kaca dan letak dalam peti ais ATAU
  • simpan dalam THERMOS. Masukkan sekali UNCANG TEH RERAMA tadi kedalam.
  • Minum secawan waktu pagi tengahari petang dan malam hingga esoknya. Minum panas2
  • Jika Teh Rerama sejuk, panaskan sekejap dalam periuk kecil
  • Jangan sesekali dimasukkan dalam Microwave
  • Untuk mereka yang telah menjalani rawatan KIMO juga boleh mengambilnya. Ia mampu memberi kekuatan badan yang lemah

teh rerama

Rebus 1 uncang teh rerama herba dengan 1.5 liter air selama 5 minit hingga menggelegak. Simpan air rebusan teh rerama herba terus kedalam thermos bersama uncang sekali. Jika ada lebihan,  simpan dlm botol. Nak minum panaskan sahaja. Teh rerama miliki ANTI BAKTERIA + ANTI FUNGAL + ANTI BODY tidak mudah basi walaupun tanpa disejukkan dalam fridge. Biasanya dalam 3 atau 4 hari saya masih simpan lagi uncang teh dalam thermos.

Testimoni pengguna teh rerama herba



Untuk mereka yang ingin membawa Teh Rerama Herba ke pejabat atau kemana saja jika seharian diluar. Simpanlah dalam tharmos dan bawa. Selebihnya simpan dalam botol kaca biasa. Elak dari menggunakan botol refil seperti botol2 plastik kecuali plastik FREE BPA.

Nota
Tips untuk pesakit kanser. Senantiasa berzikir dan hiburkan hati dengan kegembiraan. Elakkan dari stress dan muram. Jangan terlalu banyak berfikir hingga memberi gangguan emosi pada diri. Pesakit kanser sangat sensitif jiwanya. Elakkan dari mengambil makanan daging dan kurangkan gula. Dapatkan Teh Rerama Herba dengan segera.

INGIN DAPATKAN TEH RERAMA HERBA DAN MENJADI AGEN?
BOLEH WHATSSAP PUAN NORA +601116266733 
www.tehrerama.com/nora