Mujhse Dosti Karoge


Assalamualaikum guys... Bila bangun pagi jumaat tadi rasa tenang saja walaupun perut sedikit tidak sedap kerana kesilapan pemakanan.. Ohhhhh.. so terebelah. Har3.. Walaupun perut tak sedap tapi still nak jugak bancuh kopi peberet.. So i have one for my sarapan pagi with oat sambil ngadap tv. Tup tup B4U papar cerita one of my peberet movie Hindi MUJHSE DOSTI KAROGE (boleh kita berkawan) plak. Choiiiii.. ngadap teruslah sampai habis..

MUJSHE DOSTI KAROGE... Hmmmm.. kenangan semasa zaman bercinta. Masa itu umur baru 26 tahun dan baru mengenali apa itu CINTA. Perkenalan yang tidak disengajakan. Hadir pada satu majlis makan malam bersama sahabat baik di sebuah hotel terkemuka di Johor Bharu. 
Cerita aku berbeza sedikit dengan cerita hindi ini. In the end aku tetap menyembunyikan identiti aku sehinggalah sahabat aku selamat diijab kabulkan. Selepas itu hidup aku agak tidak terurus juga. Makan tak lalu tidur tak lena. Dalam fikiran hanya ada dia. 

Hampir 6 bulan juga keadaan aku begitu. Akhirnya aku membuat keputusan untuk berhijrah ke Kuala Lumpur dan mulakan kehidupan baru hinggalah aku berjumpa dengan mr. hubby.. Alhamdulillah.. kami hidup bahagia bersama Siti Syarah..

Nota
Selepas perkahwinan sahabat, aku terus senyap tanpa menjawab phone darinya. Aku elakkan diri dari bertembung dengan suaminya. We lost contact till now.. Masa tuh aku terfikir, perlukah aku melupakan sahabatku hanya untuk lari dari bertembung dengan suaminya... Arghhhhhhhh... my bad..

P.S. Apa pun itu semua sudah basi daaaa... Dah jadi kulat hitam pun.. Harapnya mr. hubby tak terbaca n3 kali nih. hik3... Kalau ler terbaca harapnya kena jadi mr. cool ler.. Itu ler sikap yang dah tambat hati ini kat pokok kelapa.. Kasi paku besor lagi.. Hik3.. Sempoiiiii..

0 comment... add one now