beet root 2

Salam sahabatku sekelian...
Semalam aku kongsikan tentang sayur beet root yang sangat berkhasiat untuk kita amalkan. Menurut Dr. Breuss Rudolf sayur2an seperti beet root, carot, lobak putih, kentang dan batang saderi dapat memberikan kita berat badan yang seimbang dan berkhasiat serta dapat mengubati penyakit terutamanya kanser dan leukemia. 
   




Jom kita baca tentang bagaimana formula diet Dr. Breuss ini bekerja dengan cara menghalang segala sumber protin dan gula yang menjadi makanan kepada sel kanser. Sel kanser di biar mengalami kelaparan sehingga mati. Tetapi ia tidak menjejaskan normal sel sebab system metabolisme sel normal sangat berbeza dari sel kanser. Walaupun asas sel adalah sama, tapi dengan system metabolisme yang berbeza membuatkan sel kanser mudah di bunuh dengan cara-cara tertentu. Sel normal akan berkembang seperti biasa.

Cara pengurusan gula di dalam sel normal sangat berbeza dengan sel kanser. Sebab itu anda melihat normal sel masih dapat bertahan dalam keadaan non gula. Sedangkan kanser sel merupakan sel yang baru hidup dalam kehidupan anda. Maka sel kanser tidak mempunyai data lengkap untuk menguruskan gula dalam system memori simpanan maklumat . Sel normal sudah hidup 30 tahun dalam diri anda (jika usia anda 30 tahun).


Bahan2 jus untuk pesakit kanser dan leukemia
Beet root - 300gm
batang saderi - 100gm
Carot - 100gm
lobak putih - 30gm
kentang - 30gm

Blend kesemuanya dengan 1 liter air masak. Di Tapis dan di minum 4 kali sehari selama 42 hari. InsyaAllah penyakit kanser akan mula pulih sedikit demi sedikit jika dimakan bersama2 biji aprikot B17. Sila ke

0 comment... add one now