Syioknya shopping barang murah mudah dan cepat di ezbuy



Assalamualaikum. Zaman sekarang ini apa jua urusan sangat mudah dilakukan secara online. Baik urusan bank, pembayaran dan sebagainya termasuklah membeli belah atau bershopping. Buka lappy komputer atau smarphone anda, klik aplikasi shopping online yang anda gemari dan mulalah berbelanja. Mudahkan. Rasanya ramai sudah dikalangan anda tahu dimana hendak berbelanja dengan harga yang murah, mudah dan cepat urusannya. Jom kita kenali website paling popular untuk anda mampu berbelanja dengan harga berbaloi2.

ezbuy (dimiliki oleh EZbuy Holdings Limited) adalah sebuah pembekal berdedikasi perkhidmatan membeli-belah dalam talian profesional. Ditubuhkan pada tahun 2010 oleh sekumpulan usahawan, ezbuy semakin meningkat naik kepada menjadi platform membeli-belah di luar negara pertama dan terbesar di Singapura. ezbuy menyediakan pelbagai produk2 dan perkhidmatan membeli belah dari negara China + Taiwan + Amerika Syarkat untuk anda di Singapura + Malaysia + Australia + Thailand dan seterusnya ke Negara2 lain.

Selepas diperkenalkan di media eletronik dan media cetak seperti straits times serta beberapa negara lain, ezbuy semakin menjadi lebih popular dan dikenali ramai penggemar2 membeli belah dalam talian atau bershopping online. Mudahkan. Dengan adanya sistem aplikasi dari ezbuy ini, anda hanya duduk berbelanja + klik produk + bayar dan tunggu barang sampai kerumah.


ezbuy 65edays Jualan Global Super Sales


Sempena ezbuy 65edays jualan Global Super Sales promosi dari ezbuy.my telah berlangsung selama 6 hari dari 31 May 2017 - 5 Jun 2017 dengan potongan harga sehingga 90%.

Produk keluaran dari negara Malaysia, China, Amerika Syarikat dan Taiwan seller yang banyak pilihan membantu anda membeli belah dengan lebih bijak mengikut kemampuan dan kesukaan anda,

ezbuy juga menyediakan lebih dari 20 Juta produk jualan termasuk kategori pilihan barangan2 fesyen + Essentials Gaya Hidup dan jualan pilihan terbaik dari ezbu.

Jom kongsikan  dan nikmati harga borong lebih dari 300 Item ditawarkan. ezbuy senantiasa mengemas kini barang2 pilihan setiap hari. Tawaran terbaik harian untuk semua orang berbelanja dengan lebih Syioknya shopping barang murah mudah dan cepat di ezbuy. Kannn.... hehehehe

Apa produk jenama TOP yang ezbuy ada?


Selain jenama2 lain, ezbuy juga menyediakan jenama2 Top dengan harga diskaun yang hebat seperti jenama Digital Samsung + Casio + Pineng + Canon + Sony + Tefal +Casio + Western Digital + Viewsonic + Daniel wellington + Olivia Burton + Omron + Scholl + Johnson  dan banyak lagi.

Sebut tentang jenama Tefal, mestilah saya pun tergila2 dengan produk jenama ni. Kalaulah dapat semua produk Tefal ini berada di dapur saya, alngkah bahagianya. Harga Tefal di ezbuy memang anda kena grab satu. Cuci mata kejap tengok apa yang saya berkenan dihati. Haaa... dah jumpa pun. Kecik2 cili padi ni. Semua masakan menjadi kalau ada satu chopper Tefal di dapur anda. Harga pun berbaloi dari harga asalnya. Lepas promosi hanya tinggal RM139 saja. Murahkan?



Haaaa kejap. Ada satu lagi ni makcik2 kakak2 cantik abam2 hero oven. Kalau tak grab memang rugi juga. Jadi alang2 tengah ada offer murah ni apa kata kita grab sekali. Murah sangat tu. Dari harga asal RM88.00 selepas promosi tinggal RM23.00 saja. Haaaa.. mana nak dapat jenama Tefal yang murah macam ni kan.

 


Selain dari Tefal banyak lagi jenama2 top terutama produk2 bimbit dan telekomunikasi seperti jenama kegemaran saya SAMSUNG. Pusing mata bila ezbuy bagi harga promosi 65edays ni.. Aduhaiiii.. Jiwa kacau. hahahaha....




Namun banyak2 produk yang ezbuy jual, saya suka sangat tengok bab dekorasi rumah. Langsir yang ezbuy offer cantik2 dan hargapun berbaloi2 dengan kualitinya. Seriously saya klik2 satu langsir ni untuk belikan mak di kampung. Kalau dikira beli kain ela langsir + upah langsir lagi, bagi saya lebih mahal harganya. Tapi di ezbuy, anda hanya pilih + klik + bayar + tunggu barang sampai. Mudahkan.

Setiap pilihan barangan ada diberikan tempoh penghantaran berapa hari proses urusannya. Bagi saya itu biasalah. Nama pun beli online. Asalkan pihak ezbuy sudahpun memberitahu awal2 pada pelanggan tempoh dan segala urusan, bagi saya sudah cukup bagus. Kemudian kena sabar menunggu.




Jujurnya ini adalah pertama kali saya bershopping online di ezbuy. Biasalah jejari dan mata seorang perempuan senantiasa ingin melihat yang cantik serta murah2 tetapi cepat urusannya dan berbaloi sangat untuk berbelanja. Jadi apa tunggu lagi. Jom daftarkan diri dan mula berbelanja. Tapi berpada2 ya. Nak raya ni semua benda nafsu tak terkawal. Biasalah tu. 


Untuk dapatkan kod diskaun sebanyak RM15, anda hanya klik ezbuy aplikasi ini dan download. Scan QR code yang disediakan.

  • Jangan lupa kena daftar dulu DISINI 
  • klik join PRIME sekali untuk anda dapatkan keistimewaan barang2 pilihan dengan harga shipping atau penghataran serendah RM8.80 (unlimited).

Nota
Membeli belah atau bershopping online di ezbuy ini sangat mudah dan cepat urusan. Urusan shipping juga murah mengikut berat. Memang berbaloi2. Harganya sudahlah murah mudah dan sungguh cepat. Tidak rugi untuk berdaftar dan memulakan membeli belah di ezbuy. Easy and fast


Syioknya shopping barang murah mudah dan cepat di ezbuy


Siapa diantara anda gemar bershopping atau membelil belah secara online? Website manakah yang anda selalu lawati untuk mencuci mata dan terus klik membeli dengan harga murah? Jom kongsikan dengan saya di kotak komen ya.


0 comment... add one now