Innovation that matters to you by Philips


Assalamualaikum. Philips adalah satu jenama barangan elektrik yang terkenal di Malaysia. Jenama Philips memiliki pelbagai peralatan elektrik untuk ibu dan anak + barang personal + pc produk + lampu + bunyi dan visi.Saya juga menggunakan barangan philips kerana ianya selamat dan berbaloi untuk dibeli.

Innovation that matters to you atau malay kata inovasi penting untuk anda. Itulah yang Philips sedang lakukan untuk berkongsi dengan rakyat semua tentang KEHIDUPAN SEISI RUMAH YANG SIHAT DAN BANDAR YANG LEBIH SELAMAT. Mari baca selanjutnya tentang inovasi Philips lagi.

Kehidupan seisi rumah yang sihat



Aku suka dengan konsep kehidupan seisi rumah yang sihat ini kerana kita hidup setiap hari perlukan kesihatan yang sangat hebat dan sempurna. Alat2 elektrik adalah keperluan yang sangat penting. Begitu juga penapisan air yang baik.

Air yag disalur ke rumah bukannya 100% bersih dan boleh terus diminum. Kalau kita lihat di negara barat seperti Amerika, mereka boleh minum air dari pili tanpa perlu ditapis dan dimasak. Begitulah yang harus ada dinegara kita. Bukan semua rakyat seperti kita mampu membeli tapis air yang beribu2 harganya. Ada yang hanya mampu membeli penapis untuk tapisan di bahagian kepala paip dengan harga murah asalkan dapat ditapis dan dimasak.

Saya belum lagi terjumpa produk penapisan air yang boleh mencapai air tahap Ph9 - Ph10. Tahap Ph10 adalah yang terbaik dan sama level Ph Air Zam2. Tahukah kita bahawa air yang memiliki Ph9 dan Ph10 dapat menyembuhkan pelbagai penyakit terutama kepada mereka yang memiliki penyakit Gastrik.

Jika Philips dapat menghasilkan penapisan air yang lebih terbaik seperti cadangan saya, maka kehidupan kita akan lebih sempurna dan memiliki kesihatan yang sangat baik.

Cahaya juga adalah penawar kesihatan kita. Tanpa cahaya kita tidak boleh hidup. Ajak keluarga kita keluar rumah sambil berjalan kaki diruangan laman. Hirup udara segar disinari cahaya matahari pagi mendapatkan kesihatan dan pernafasan kulit kita.

Bandar yang lebih selamat



Kempen bandar yang lebih sihat adalah salah satu sumbangan idea yang kita harus kongsikan kepada Philips. Sekarang banyak kes2 merbahaya berlaku dibandar2. Contohnya kes ragut + bunuh + rompak dan sebagainya.

Apakah cadangan kita untuk menjadikan bandar yang kita cintai lebih selamat. Bagi saya rasanya banyak sudah kemudahan2 yang kerajaan berikan.


Seronokkan dapat melihat keluarga kita lebih sihat dan gembira. Jangan hilangkan kegembiraan senyum ketawa mereka. Hiduplah dengan lebih sihat. Sihat adalah moto keluarga


Bagaimana ingin join this kontes


  • Tonton video ini dulu.

  • Submit idea korang seperti dalam gambar ini. Login dan beri idea = Submit



  • Cara bagaimana kita memberi idea didalam penulisan diblog kita




  • Submit post selepas siap ke link INI
  • Jangan lupa VOTE idea korang seperti dalam gambar dibawah ini. 

Klik VOTE untuk undi idea saya. Terima kasih guys

Pesanan untuk korang semua


Jom join inovasi Philips dengan menyumbangkan idea atau cadangan yang bernas untuk Bandar Yang Lebih Selamat dan Kehidupan Seisi Rumah Yang Sihat. Hadiah2 hebat menanti semua. Klik Sumbangan idea dan kongsikan kepada rakan2 di FB dan TWITTER.


Prizes to be won

Grand Prize: Air Fryer worth RM1199 
Second Prize: Pressure Cooker worth RM499 
Third Prize: Juicer worth RM269 
Consolation Prizes X 4 : Shaver / Hair Dryer worth RM119

Grand Prize for Winning Idea

1 unit of Philips Viva Collection Airfryer (worth RM1199.00)
1 unit of Philips Viva Collection ME Computerized Electric Pressure Cooker (worth RM499.00)

5 Consolation Prizes for Shortlisted Entries

1 unit of Philips Living Colors Bloom Black (worth RM499.00)
1 unit of Philips RaGa MP3 Player (worth RM169.00)

Nota
I admire betul dengan brand Philips Air Fryer tu. Sangat2 hebat dan terbaik. Tidak perlu menggunakan minyak untuk menggoreng. Hanya masukkan dalam Air Fryer dan tekan ON. Masak dengan lebih sihat dan makanan pun tidak terlalu mengandungi kolestrol. Jimat jimat dan lemak. Heeeee..

Wish me luck guys. Terima kasih kepada sahabat2 yang telah mengundi. Wink2.. ahaiiiiiiii...



0 comment... add one now