Ramadan crazy sale untuk bakal pengantin

Assalamualaikum guys.. Ramadan Crazy Sale untuk bakal2 pengantin baru + veteran. Bukan sale kuih raya yer guys, tapi ini adalah promotion photography perkahwinan sahaja. Rugi tidak grab + booking awal2 kerana harga yang telah diberikan sangat2 berpatutan + cukup puas hati + hanya LIMA bakal pengantin bertuah sahaja yang memiliki pakej Ramadan Crazy Sale.
Pakej lengkap promotion Crazy Sale Ramadan
1 event hanyalah RM850 x 2 event = RM1700. 
Coverage for 2 event
Solemnization + Reception + Outdoor Session
1 x custom Album 8" x 12"
(20 pages) + 1 Enlargement Photo with Frame
Tinggal 2 Slot lagi, Jom Booking!. Tarikh dan masa tutup tempahan ialah pada 17hb Ogos 2012 jam 11.59 malam. Siapa cepat dia beruntung jadi raja sehari dengan kenangan memori abadi yang terbaik dari Hola-Photography. Boleh rujuk website Hola-Photography untuk tinjauan kepuasan anda.

Hubungi terus = Encik Larn 
H/P = +6012 8399688
Email = holabiznet@gmail.com

Nota
Perkahwinan hanya sekali dalam kamus kita. Abadikanlah kenangan2 indah + manis bersama orang tercinta dengan gambar2 yang terindah untuk ingatan bersama.

P.S. Jangan lewat menempah kerana hanya 5 bakal pengantin bertuah sahaja yang beruntung mendapat pakej termurah dari Hola-photography. Handphone korang mana? Apa lagi, dail ler buat booking. Selamat pengantin baru untuk semua bakal2 pengantin dan SELAMAT HARI RAYA.

0 comment... add one now