Khamis, 29 Mac 2012

Mana satu nak pilih nih..

Share it Please
Assalamualaikum guys... Fenin2 kefala mau bikin apa ini kucin2.. Semua tomey2 belaka. Mana satu nak cari pengganti Tum Tum nih.. Adehhhh.... Help2.. 


Jenis persia atau parsi 50% campur himalaya. Harganyer mak aiiiii.... anjat boboi tau.. BRD1800.00 = RM4+++.. Tambah sikit duit lagi dapat beli Samsung Smart baru.. har3...


Ini jenis Parsi + kucing biasa = Himalaya Harganyer BRD500 tapi boleh nego lagi.. Aku suka yang belakang kanan tuh. Tomey + gebus + innocence jer.. hik3... Tapi tak jual ler plak. Adehhhh.. angin semacam.. Grrrrrrrr... 


Yang ini kembar dia yang satu lagi. Dua kaler putih + kuning cekelat. Tomey gak. Tengok matanya.. Cuma hidung dia jer aku kurang minat. Aku suka hitam mcm yang bawah nih.


Yang ini jenis Himalaya.. Dah campur dengan kucing biasa. Mak dia tomey tapi abah dia oklah good looking. Harganyer murah sikit BRD300. Umur baru 2 bulan. Kalau belipun bulan depan aku balik dari Mesia baru ambik. Belum hantar lagi injection. Hmmmmm.... banyak coz untuk si kucin gediks nih.. Harapnya lagi gediks dari Tum Tum.. hik3..

Nota
Mana2 jenis kucing pun tetap kucing namanya. Bezanya hanyalah wajah dan kenakalan menjadi penghibur hati.. Makin lincah makin ler disukai.. Lagi yang suka bergesel2 dan pantang nampak kamera macam Tum Tum. Makin dibuat2 perangai gediks..

P.S. Esok pagi baru dapat tengok si kecil no. 2 tuh.. Harapnya dapat nego lagi harganya.. Kalau semua ok aku terus bawak balik. Meriah balik ler rumah nih.... Syarah pasti suka..


Followers

Follow The Author

Hubungi NurMisnan

Nama

E-mel *

Mesej *