Korang ada dengar suara bila buka blog aku tak??

Assalamualaikum guys... Korang ada dengar suara atau orang menyanyi tak masa buka blog aku?? Lagu mexico karlitos entah datang dari mana tiba2 buat aku bengang giler.. Bingit tuh.. Cari jugak kat mana datangnya suara tuh.. Kena virus ker?
Kalau korang buka blog aku dan dengar suara nyanyian tuh please let me know. Tanya mr. hubby dia kata tak der pun. Yerlah risau mengganggu korang yang tiba2 masuk baru nak beri salam tup tup ada plak suara orang menyanyi gendang gendut.. iseyman... spoil jer..

P.S. Please guys, kalau ada tinggalkan komen. aku nak skodeng saper punyer keja.. Memang kena balas kaw2 punyer.. Adios..


Korang ada dengar suara bila buka blog aku tak??

2 comments.. read them below or add one

Tanpa NamaTanpa Nama Sabtu, Mei 25, 2013
Hey there just wanted to give you a brief heads up and
let you know a few of the images aren't loading properly. I'm not sure why but I think its a linking issue.

I've tried it in two different browsers and both show the same outcome.

Feel free to visit my webpage Funny
Tanpa NamaTanpa Nama Ahad, Mei 26, 2013
I absolutely love your site.. Pleasant colors & theme.
Did you make this amazing site yourself? Please reply back
as I'm trying to create my own personal website and would like to know where you got this from or what the theme is named. Appreciate it!

My site - countrywide reverse mortgage