Bunga dip dulang hantaran dah siap


Assalamualaikum guys.... Alhamdulillah3.. lega sudah hati coz aku dah siapkan semua bunga dulang hantaran adik perempuan bongsu aku. Buat tak banyak pun cuma 6 jambang bunga saja. Hantaran tidak perlu banyak2.. Cukup sekadar 7 dulang berbalas 5 dulang dari pihak lelaki. Simplekan. Tidak perlu membazir...
Lega hati mak abah bila adik perempuan bongsu aku dah nak kahwin. Sekarang tanggungjawab abah pikul selama ini akan diserahkan kepada bakal suami adik. Semoga mereka berdua berkekalan + dipanjangkan umur + dimurahkan rezeki + beriman = bahagia dunia akhirat. Amin..
Nota
Bila sudah mendirikan rumah tangga haruslah bijak menangani masalah2 + jujur dalam perhubungan + Saling hormat menghormati + percaya pada pasangan + ikhlas + saling membantu akan memberi lebih keharmonian dalam berumahtangga.

P.S. Oklah guys.. pendek jer n3 kali ini. Tengah bz buat bunga lain pula. Gambar atas tuh aku show sikit bunga dip dulang hantaran yang aku buat. Aku kongsikan untuk tatapan korang pucuk bunga jer.. Oklah tuh.. hik3.. Wish u guys happily ever after...


0 comment... add one now