Bulan sambut 2012


Assalamualaikum guys.. Selamat tahun baru 2012 untuk semua pembaca kongsibersamanora and wish u guys all the best. Sorry to all coz lambat ucapannya. hik3.. Anyways Malam orang tengah sibuk pergi dataran tunggu sambut 2012 + tengok bunga2 api, aku pula sibuk duduk tepi tingkap tengok bulan penuh sampai ler jadi bulan sabit.. hik3.. Ini bukan adegan drama jiwang + romanis yer tapi jenguk2 juger kalau2 nampak bunga api dari area rumah. Tapi harammm.. dengar bunyi jer. 
Oklah guys.. aku mau sambung PS3 Call Of Duty MW3.. hik3.. Dalam game nih Bangunan Eiffel Tower kena serang dan tumbang. Habis ler Kota Paris.. 


Nota
Malam tahun baru kat Brunei hujan lebat selepas jam 12.15 pagi. Aku rasa mesti yang tengah syok tengok bunga api pasti mencari tempat teduh.. Haishhh.. nasib ler aku kat rumah.

P.S. Esok lusa kita borak lagi yer. Aku nak buat keja rumah sikit. Ada masa aku update tips baru.. Tungguuuuu.. Selamat malam semua.. Assalamualaikum..

0 comment... add one now