Bulan penuh hari kedua 11 December 2011

Assalamualaikum guys... Hari ini kitorang berjalan ke Kuala Lurah. Saja2 jer jalan2 cari pasal + urusan.. Pusing sana pusing sini sampai ler waktu maghrib. Berhenti sekejap selesaikan hajat kemudian terus balik. Masa perjalanan tengah bawa kereta kira agak laju ler juger mata aku terpandang satu objek yang tersangat ler cantiknya. Aku suruh mr. hubby slow kereta coz nak shot 3 atau 4 keping gambar bulan penuh yang warnanya ke kuning oren. Macam mana tuh aku sebut. Kira oklah tuh. Tergoyang2 aku shot. Last2 berhenti tepi bukak tingkap shot 4 keping jer. Jadi ini saja ler yang aku dapat nak kongsikan dengan korang. Layan.....


Nota
Gambar kurang memuaskan coz we both rushing again. Ok guys.. Jumpa esok... Selamat malam and happy monday blues... hik3. Nite2

0 comment... add one now