Contest Gempak DLSL 2011


Assalamuaaikum guys... Haaaaaa.. hari nih aku terpanggil nak join contest keta sport peberot aku iaitu BM X6. BMW salah satu kereta yang aku suka drive kerana keselesaan dan menyeronokkan. Contest nih aku terbaca dari blog brother AKUBIOMED. Beliau pun dah join contest tersebut jadi aku pun rasa tercabar ler nak join sekali. Ok jom kita jengah ke blog DULULAINSEKARANGLAIN yang menganjurkan contest Gempak DLSL 2011. Contest yang paling senang kerana tiada perlu SLOGAN dan hanya perlu letak banner kat atas nih dengan membuat N3 tentang contest tersebut. Jom kita join ramai2.. Mana tahu rezeki masing2.. InsyaAllah

Dalam contest ini kita hanya perlu menjawab soalan ini sahaja. "Apakah saiz sebenar kereta diatas (yang hitam tu?)  --------> (lihat pada gambar kereta BMW X6 hitam dibawah ini)?" 


Jawapan hendaklah diberikan pada bentuk SKALA. Contohnya seperti jawapan aku :

  • Jawapan aku pada kereta BMW X6 (Black) ini adalah SKALA 1 : 14 

Selepas korang siap membuat n3 dan menjawab soalan, tinggalkan komen korang kat sini atau tweet kat brother ISMAIL.  

Hadiah contest Gempak DLSL 2011 memang best2 giler sebab aku peminat tegar kereta remote control, Autorobot dan superbike... 


PERTAMA : Sebuah kereta mainan (Remote ControlBMW X6 (warna hitam)


KEDUA : Sebuah kereta mainan (Die Cast metal) Lamborgini Murcielago (warnakuning).



KETIGA : Hot Wheels “Winner Takes All” 3D Puzzle (15 x 12 cm)

Tarikh tutup peraduan adalah pada 10hb Julai 2011 jam 12 tengah malam. Jom menyebok ramai2...

Nota
Ramai benar blogger2 Malaysia buat contest. Sebelum ni brother DH buat contest tapi tak dan nak join. Lagipun yang join semuanya blogger2 hebat.. 

0 comment... add one now