Cara membuang kaca dalam kaki

Assalamualaikum guys... Minta maaf semua sebab lambat sesangat nak update post baru. Bz sedikit tapi hari ini aku ada petua aku nak kongsi dengan korang cara2 membuang kaca halus yang terlekat dalam kaki yang susah nak keluar. InsyaAllah moga2 petua ini boleh membantu dengan izin-Nya.

Cara2nya
Ambil bubur nasi yang panas dan letak ke tempat yang luka. Ambil daun sirih dan tutup kemudian dibalut. Ulang selama 5 hari dan nanah akan keluar beserta dengan kaca tersebut. InsyaAllah sembuhlah selepas itu.

Nota
Proses ini agak sedikit lama memakan 5 hari kerana kaca yang halus bukan senang untuk dikeluarkan. Jika tidak dikeluarkan kaca halus tersebut akan berjalan bersama2 dengan darah kita dan akan terus ke jantung. Sangat merbahaya.. Jika petua ini mujarab alhamdulillah teruskan mengamalkannya. 

P.S. Petua ini aku dapat dari seorang sahabat punya sahabat. Beliau seorang doktor perubatan di luar negara. Beliau sendiri telah cuba petua tersebut dan sangat berkesan. Cubalah jika ini boleh membantu korang ya.. Selamat mencuba
Cara membuang kaca dalam kaki

0 comment... add one now