Terbang dari London to Malaysia

Alhamdulillah... Sudah selamat pulang mak kakak dan adik aku dari negara sejuk musim bunga dari London. Stinggi2 tahniah untuk adik aku Cik Mimah (short name) kerana telah berjaya menghabiskan pelajarannya sampai ke tahap PHD. Alhamdulillah2.....

Balik2 dari negara cik London terus mak dan kakak belikan cenderahati nih. Wohoooo.. suka giler + senyum lebar jer sebab mcm tahu2 jer besday aku dah tiba. Hadiah terbang dari London to Malaysia.. Huhuhuhuh... 


Amacam ada jeles mehhh.. Mug perkahwinan DIRAJA Prince William N Kate... Harganya cuma 2 pound jer (RM10 hinggit lebih gitu). Tapi Mug nih kitorang kongsi sama2. Bukan aku sorang jer tau.


Dan lagi dapat T Shirt Lousy nih... Kat umah Mr. hubby dah ada 2 helai + aku satu jadi 3 helai.. Kitorang suka share2 T Shirt.. Hepppp.. kepala ke lain ler tuh. T Shirt jer.. Hahahaha... Kelas mak..


Dan yang terakhir sekali mak dan kakak belikan hand bag yang tersangat ler cantiknya dari Cath Kidston London.. Cantik bukan.. Mestilah cantik. Thanks so much to MAK + KAKAK + ADIKKU semua.. Semoga murah lagi rezeki kita sekeluarga.. AMIN.. Ok guys.. itu jer nak share kat sini. 

P.S. Alhamdulillah semakin hari semaki melempah rezeki. Selalu bersyukur dan berdoa serta solat selalu agar pintu rezeki terbuka dengan luasnya.. InsyaAllah

0 comment... add one now