Untuk seketika




P.S. Untuk seketika kita rehat sebentar melayan gambar apek2 veteran ini...







...

{ 16 comments.. read them below or add one }

white rose white rose Isnin, Mac 21, 2011
salam kak...
stylo laa apek2 ni...

syok kayuh basikal
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, Mac 22, 2011
hai faiz.. thanks bro
saje suka2 shot gambar diorang...
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, Mac 22, 2011
hai cik putih...
memang stylo.. tapi perasan tak
ada cik kucing kat dalam kotak tuh

nanti up gambar lagi...
meowwmania meowwmania Selasa, Mac 22, 2011
cantik!

ada kucin heheheheh....
papabear papabear Selasa, Mac 22, 2011
nampak macam kat Sg Buloh.. nice..
lankapo lankapo Selasa, Mac 22, 2011
apek ni tua tua pun kuat keja ni hehe

cer tanya cer tanya umo dia
akubiomed akubiomed Selasa, Mac 22, 2011
Wow, kucing memang sempoi menjadi teman apek di belakang motor.

Teringat semasa kecil bawa kucing jalan-jalan dengan letak didalam bakul basikal
Yastro Yastro Selasa, Mac 22, 2011
Apek tu bwk ape yg sebenornye? nampak cam beras/gula or.....
tapi yg paling jelas si kucing belang tu gak..hahaha
tokeh besar tokeh besar Selasa, Mac 22, 2011
laaa,,,,apek longsi..sebelah rumah...wa femes la lepas ni..
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, Mac 22, 2011
cik meoww.. kalau ada kucin
sure kau paling suka...
momon dah ok dah??
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, Mac 22, 2011
hai papa.. menang betul
pandai teka.. kebetulan hari tuh
tgh cari pokok bunga...

sambil2 snap apa yg nampak cantik..
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, Mac 22, 2011
hai lankapo...
alamak. tak dan nak tanya
dia begitu ask melayan kucingnya itu

karang tanya nanti ingat
nak ngurat plak.. he3
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, Mac 22, 2011
hai bro biomed..
memang teman setia lah si kucing nih
mana apek tuh pegi mesti ada dlm kotak tuh

masa nak balik apek veteran tuh
turun nak makan
dia pun turun sekali ikut belakang..
so cute...
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, Mac 22, 2011
hai bro yastro..
apek tuh selalunya bawa pokok2 kecik
atau bunga2 kecik..
dan si kucing tuh memang selalu
mengikut kemana dia pegi..

sempat tanya padanya
kenapa bawa kucing tuh
dia kata "itu teman saya"
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, Mac 22, 2011
hai tokeh besar...
hehehe... jiran rupanya
patut ler dia kim salam sama tokeh..
harharhar....