Seorang lagi kifarat namawee mengutuk Nabi Muhammad

Assalamualaikum guys... Ini sorang lagi manusia NAMAWEE FB si Kifarat Jasmine slalu hepi.. Hepi ker kau buat cerita busuk dan mengutuk manusia yang terlalu sempurna di mata Umat Islam iaitu Nabi Muhammad SAW.. Hepi ker kau menulis dalam FB tentang MUHAMMAD SAW sedangkan kau bukan beragama ISLAM? Hepi ker kau kalau seluruh UMAT ISLAM mengutuk mak bapak kau seperti apa yang telah kau kutuk dan cemuh NABI MUHAMMAD SAW? KENAL ker kau pada kekasih ALLAH SWT ini? Siapakah kau yang layak untuk mencemuh NABI MUHAMMAD SAW?

Masih tidak sedar lagi kah kau bumi yang kau duduki pernah ditenggelami tsunami yang amat dahsyat dan banyak bencana buruk berlaku walaupun kau tahu tempat yang kau duduki tidak pernah berlaku. Tetapi sedar ker kau bahawa DIA ALLAH SWT bisa menurunkan bala yang amat dahsyat dengan sesaat sahaja.. ITU SEMUA KAU TIDAK TAHU. Yang kau tahu hanyalah cerita bodoh + kosong macam tin kosong + begok sebiji macam kau yang kau sendiri tak tahu apa yang dikatakan. Seolah2 manusia Kifarat macam kau nih sepatutnya terbaik berkawan dengan seladang yang sentiasa dinanti2kan oleh sang Harimau yang kelaparan.. 

The last update manusia Kifarat nih...


Kenapa kalo sembayang harus Ruku, nungging? Supaya Muhammad kalo ngentot cepat keluar'y wkkkk

March 25 at 2:17pm via Mobile Web ·  · 

  • 167 people like this.
  • 50 of 31,076

    • Evan Watanabe kodd , law kaw g mane2 . mnx2 kaw kene langgar smpai otak terkeluar . aminn .
      2 minutes ago · 

    • Linn Fazira lancaw mk kaw !
      b0d0e ! kaw tu agame ape weyh ?
      nk hine agame Islam asl ? babi !!!

      2 minutes ago ·  ·  1 person

    • Muhammad Zamril Azimi Yahaya syaitan itu sedang asyik berbisik dihati kalian
      2 minutes ago · 

    • Platipus Langsi SUDAH SEMUA..TOLONG CHOW DARI PAGE NEYH..CELAKER YAHUDI NEYH MMG SENGAJE NA BUAT KITA MNYUMPAH TA TENTU PSAL..INGT!!KITA ORG ISLAM..ADE BATAS..JOM BLAH..
      2 minutes ago ·  ·  1 person

    • Keramat Loudness rileks2 semua kwn2 ku bdk bodo nya sebenarnya nk kte bergaduh dgn org yg bkn islam hrp semua tinggalkan page ni.....................
      2 minutes ago · 

    • Taufik Topex cilaka punye indon..negara mundur lg nk cakap pasal agama islam.. sedar cikit kalo bukn umat MUHAMMAD ni yg tolong korg ms tsunami dulu aku igt ko dh lama mampos!!!!anak bajingan,,
      2 minutes ago · 


Inilah dia manusia yang bodoh dan tidak mahu tahu apa itu agama ISLAM walaupun dia beragama Kristian. Sad to say manusia seperti ini memang hidup seperti katak bawah tempurung.. 

Kita manusia terbuat dari tanah, tapi ada 1 manusia yg bernama Muhammad nabi palsu terbuat dari tai, walaupun mandi 100x sehari tetap aja bau, coz dari tai

March 25 at 10:27am via Mobile Web ·  · 

Memang manusia kifarat nih tak belajar sains kot.. Itu pasal cakap pun macam orang bodoh.. Kesian2. Agaknya dia kot yang ASAL DARI TAI.. Malulah tuh nak mengaku.. 

Nota:
Korang baca sendirilah apa manusia Kifarat ini menulis dalam laman FB dia. Korang boleh klik kat sini. Kalau kita layan perangai bodoh dia nih sure dia akan tepuk tangan punya. Manusia macam nih suka tengok umat Islam kucar kacir dan bergaduh pada perkara yang remeh.. Tak perlu kita tinggal komen kat FB kifarat nih. Bukan makin sihat tapi makin tenat.. Bolayan jer. Status dia pun DIVORCE itu sebab jadi beginilah.. May Allah SWT buka mata pintu hati dia luas2 agar kenal + tahu + nampak kuasa besar yang dahsyat dari Allah SWT. 

0 comment... add one now