Mak ohhh Mak

Assalamualaikum guys... Aku dapat kata2 indah nih dari sahabat untuk tatapan blogger2 dan pembaca2 semua.. Untuk ingatan aku dan semua bahawasanya seorang yang bernama MAK, IBU, UMMI, MUMMY, MAMA memang sukar dicari ganti. Sayangilah dan cintailah mereka dengan sepenuh hati. Kasih sayang seorang Mak sukar di cari ganti. 

"MAK ohhh MAK... Hanya DOA dan KEJAYAAN serta TANGGUNGJAWAB sebagai anak untuk menjaga MAK bila MAK sudah semakin berusia. Jika MAK masih hidup, aku tidak akan sesekali lupa untuk mencintai MAK lebih dari diri aku. Jika di takdirkan Allah SWT lebih menyintaikan MAK dan pergi buat selama2nya aku akan selalu ingat kasih sayang MAK dan memori2 indah bersama MAK kerana aku tahu yang aku hanya ada seorang MAK sahaja semasa hayat aku".


P.S. Aku cinta MAK.. I LAP U SO MUCH MAK.. Muahhhhhh.. xoxoxoxox

0 comment... add one now