Nyawa atas lori atau lori dengan nyawa



Kasihan melihat nasib mereka. Kerana mencari segenggam rezeki tangan kanan mereka sanggup berkongsi kasih menaiki lori yang padat dengan barang2. Nyawa tanpa insuran tuh der. MasyaAllah... Semoga Allah permudahkan urusan mereka. Amin

P.S. Tak sanggup melihat manusia dalam keadaan susah, di buli dan menjadi hamba abdi pada manusia kefarat firuan yang zalim... Manusia klampesss.. (bak kata mazlan pet2) apa maksudnya tuh?? Ahhhh.. tak kisah ler janji klampesss.. hu3  Gambar kredit untuk Sharmili.V. Thanks sweety...


4 comments.. read them below or add one

white rose white rose Khamis, Februari 10, 2011
assalamualaikum kak nora...
sunyi sepi je skrg nih...

busy ke kak?

gambar2 ni banyak lagi tau kak...
mmg kesian kat dorang tu...

betapa susahnya kita melihat, lagi susahnya mereka yg menanggungnye...
meowwmania meowwmania Jumaat, Februari 11, 2011
humak aihh...terkejut den tgk gmbo nih

betapa beruntungnya kita kat mesia ni kan...
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Februari 11, 2011
waalaikumsalam cik putih..
alhamdulillah ada nih.. sihat bebenor
+ baru hilang letih..
bebzz dgn kenduri kahwin adik minggu lepas...

banyak lagi sebenornya gambar2
seperti ini tapi tak sanggup
den nak siarkan.. touching2... =(
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Februari 11, 2011
kita kat Malaysia memang bertuah
dan berbangga kerana negara kita
aman dan tidak ler susah
seperti negara2 lain..
walaupun banyak kes bunuh, dera, perkosa
dan mcm2 kes ada di bumi Msia
tapiiiii kita tetap bersyukur..

Alhamdulillah...