Cik Alexa dah merajuk

Assalamualaikum guys... hari nih bila aku jengah cik alexa jer tertelan der air liur.. Rasanya dah 2 kali alexa aku naik turun. Last week dah nak masuk ke angka 600k. Tup tup hari nih aku baru perasan cik alexa aku dah makin merajuk. Semakin lama semakin jauh.. Hwaaaaaa.. sedih ler. Adakah pembaca blog aku semakin surut juger?? Adussss!!! Ni yang sedih nak jerit "Makkk cik alexa aku dah merajukkkk"..

Alexa Certified Site Stats for kongsibersamanora.blogspot.com
                              Cik alexa yang dah surut ler... 

cik alexa cakap: Hello cik Nora.. Kau rasa blog kau ada meletop ker macam blogger2 hebat yang lain?? Umpama mimpi dalam mimpi ler...
Aku  cakap : Ada aku heran blog aku tak meletop. Yang penting korang bahagia, aku lagiii BAHAGIA. Harharhar

Nota:
Inilah reality hidup berblogger. Saham naik turun tuh biasalah. Macam air laut ada pasang surutnya. Yang penting aku kau kita semua tetap terus berkongsi2 ceceta ceceta yang tertarik menarik brabusss... Harharharhar.... Sendiri beli bakul sendiri jual bakul sendiri pikul bakul.. hu3. Ok guys.. Lepas nih kena usaha sikit baru ada kemajuan. Betullll?? Adios manchastos

{ 8 comments.. read them below or add one }

akubiomed akubiomed Ahad, Februari 13, 2011
Saya perasan blog ini kerap juga kemas kini. Tak apa rangking Alexa turun naik tapi Page Rank Google dapat 2
Cat-from-Sydney Cat-from-Sydney Ahad, Februari 13, 2011
Aunty Nur,
Nanti kita pi babab Alexa tu ye? purrr....meow!
white rose white rose Isnin, Februari 14, 2011
assalamualaikum kak nora...

hahaha...jangan dimarah2 kawan tu,
kang dia majuk terus baru tau...
meowwmania meowwmania Isnin, Februari 14, 2011
oh! kita tak penah tgk cik alexa hehee...
nurmisnan nurmisnan Isnin, Februari 14, 2011
brother biomed.. itulahkan.. nak buat camner...
ohhhh... tanking google 2 dah
kira oklah tuh.. tapi
sedih gak cik alexa makin menurun..
nurmisnan nurmisnan Isnin, Februari 14, 2011
cat.. nak babap pun tak guna
Dia memang degil ler.. hu3

takpe3.. nanti kita babap dia 2gether2 yer....
nurmisnan nurmisnan Isnin, Februari 14, 2011
waalaikumsalam cik putih
hu3.. merajuk kasi coklat der
nanti OK ler tuh...

apapun tak kisah ler pasal pasang surut nih
janji u all sudi2 gak jenguk
aku yg sedang berduka kasih.. hu3
ohhh cik alexa ku
mari aku pujuk kamu....
nurmisnan nurmisnan Isnin, Februari 14, 2011
cik meoww... sesekali kena juger
tegur cik alexa tuh..
baru tahu kita nih pasang ker
surut ker... ada kemajuan tak

baru tercabar.. hu3