Motor racing tayar satu.. Superbbb

Assalamualaikum semua...


Amacam.. ada berani naik ini motor?? Agak2nya kalau tunggang tengah bandar Kuala Lumpur, brother2 baju putih tuh kejar tak?? Mesti bestkan tengok aksi kejar mengejar.. huhuhuhuhu.. Layannn gambar nih dari Nancy.. Tinkiu dear..

P.S. Tengah membayangkan bagaimana ler lelaki itu menunggang motor tayar satu nih... Ada macam Charlie Chaplin tak... Heeeeeeeeee

{ 13 comments.. read them below or add one }

tokeh besar tokeh besar Khamis, Januari 13, 2011
ek eleh..biasak la motor macam ni...
hang tak tengok lagi motor racing takdak tayar....
"MOTORBOAT"...
meowwmania meowwmania Khamis, Januari 13, 2011
uiks...klakor pulak

sumpah tanak naik hehee...
Abd Razak Abd Razak Khamis, Januari 13, 2011
Assalamualaikum...

Untuk bersiar-siar kat taman bolehlah ni...:):)
ChipCoklat ChipCoklat Khamis, Januari 13, 2011
alamak..moto ni x leh bwk awek ar..hahaha...tp terpikir gak chip..mcm ne ye nak bwk motor ni..curios btul..
white rose white rose Khamis, Januari 13, 2011
assalamualaikum kak...

no.2 tu yg xtahan tu...
hahaha...

klakar laaa moto nih, mau tercabut buntut agaknye...
akubiomed akubiomed Jumaat, Januari 14, 2011
Macamana nak imbang badang kalau dengan satu tayar dan macam pertunjukkan sarkas sahaja :-)
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Januari 14, 2011
brother tokeh besar..
ek elehhh.. eksen ler tuh.. hu3

ini ler 1st time aku tgk motor tayar satu..
kalau ler motor bot tuh ada tayar
aku nak ajak racing atas darat.. bestttt gempakkk
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Januari 14, 2011
cik meoww.. adussss kalau aku pun
takut nak naik..
takut buntut licin.. halussss jer hu3
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Januari 14, 2011
brother razak... ada beranika
bawak ini motor??
karang ada plak yang ajak racing..
heeeeee....
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Januari 14, 2011
chips... kalau rasanya kau bawak
lagi glamour kot..
chip munk mesti nak itot sekali
siap nyanyi lagu ONLY YOUUUUU.. hu3
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Januari 14, 2011
cik putih.. kalau ler kau yg bawak
mau ada brother songkok putih
ajak dating... conpem punya...

amacam.. ada berani tak??
esok mesti mintak masuk... heeeeee
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Januari 14, 2011
brother biomed... ini ler orang kata
uniks tapi sempoiiii...
naik jer dan pulas ler minyak..
mesti jln punya..
nak imbang stabil bawak kayu panjang
pegang sama rata...
mesti tak jatuh... oklah tuh..
sox_vocter sox_vocter Rabu, Ogos 10, 2011
steady la beb... x dapat laa nak buat williy..