Aku dah lalok

Assalamualaikum guys... Minta mangap semua.. Aku sejak akhir2 nih tak berapa nak sihat selalu.. Banyak benda nak settle dan kena settle. Lagi2 nak siapkan kenduri kahwin adik aku nih. Haishhh... naik kepenatan ler.. So aku dah kurang nak up2date hari2.. Banyak cerita dalam kepala dan cuba juger nak buat n3 baru.. Bila dan separuh bikin, aku save kat draft. Buat tajuk lain plak, pun sama aku save kat draft. Adussss... tak ada mood plak nak post cerita2 baru. Solly lah guys... Korang jangan ler pula tak nak ngendap teropong aku kat sini plak hehhh... Nanti aku merajuk saper nak pujuk??? Korang ada ker hati nak pujuk aku?? heeeeeeee

Wokehlah guys.. Aku dah lalok (lama tak guna ayat nih) dan nak tdo. Badan rasa pegal2.. Yang di suruh picit pun dah tdo. Adiosss manchastos guys.. Jumpa lagi dalam episod akan datang.. Soon yer soonnnnnnn.... 

p.s. Aku ada janji nak post cerita tentang "ibu tiri penyayang bukan penyerang" kan. InsyaAllah akan aku post cerita itu cerita ini soon dengan satu lagi kisah "We are Family" sekali... Sesuai dengan tajuk tuh.. Hu3.. Tungguuuuuu!!!!! ^__^
Aku dah lalok

4 comments.. read them below or add one

white rose white rose Isnin, Januari 17, 2011
yelah kak...
penat2 ni nak siap itu ini...

nseb baik akak ade...

tido, tido...
Abd Razak Abd Razak Selasa, Januari 18, 2011
Assalamualaikum sis..

Moga Allah permudahkan segala urusan..
nurmisnan nurmisnan Rabu, Januari 19, 2011
salam cik putih..
badan dan kepala memang berat..
sesekali jer singgah tgk blog pancit nih
nak reply komen pun tak der mood
ada posting pendek blh up2date awal2
set time and date...
nurmisnan nurmisnan Rabu, Januari 19, 2011
waalaikumsalam brother razak
insyaAllah.. semoga semuanya berjalan dgn lancar...
dan selamat.. amin