Akulah pelakon paling terlebih sudah.. Lisa Surihani pun tak boleh potong tau!

Salam Sabtu dan cuti2 umum kepada pembaca2 setia... Cehhhhhh... aku tahu korang setia membaca blog aku yang pancit nih kan. Terharu der... So sebak dada.. Hu3 perasan ini perempuan. Wokey2... cukup ler dengan luahan selamber tuh. Kita layan jer pemenang pelakon terlebih sudah lagi mantop nih... Thanks my dear Pryanka Tagi for sharing this pelakon.. hu3

Parakeet

"Yeahhhh..... Akulah pelakon paling terlebih sudah di Malaysia ini.. Harharharhar.... Lisa Surihani pun tak boleh potong tau. Jangan marahhh yer peminat2 Lisa.. Nak buat camne... Orang Malaysia dah jatuh cinta kat aku. Kau harus terima Lisa. Ini suratan yang dah tersurat sampai dah tak sanggup nak baca surat2 cinta aku." 

{ 12 comments.. read them below or add one }

tokeh besar tokeh besar Sabtu, Disember 11, 2010
memang surihani pun takbley potong...tapi ko janagn cakap 'giler babee' dah....
J.M.R J.M.R Ahad, Disember 12, 2010
terbaeklah lakonan..hehehe
sekamar rindu sekamar rindu Ahad, Disember 12, 2010
salam....singgah kali pertama,


singgah follow ur blog..

** 155
darkbatman darkbatman Ahad, Disember 12, 2010
haha..xleh blah..comel nye burung 2..
Nur Misnan Nur Misnan Ahad, Disember 12, 2010
salam tokeh besar...
harharhar... kalau ler tercakap Giler Babi..
sure punya kena tembak betul2...
Nur Misnan Nur Misnan Ahad, Disember 12, 2010
salam JMR..
hu3.... asante sana2
meaningnya terima kasih banyak...
cehhhh.... skeeping Afrika ler... hu3
Nur Misnan Nur Misnan Ahad, Disember 12, 2010
salam sekamar rindu
thanks singgah n follow kongsibersamanora
really tinkiu2.... rajin2 singgah sini
Nur Misnan Nur Misnan Ahad, Disember 12, 2010
salam Dark...
harharhar.... terbaek dan terlebih..
welllll... im d best actor terlebih sudah..
N cuties.. hu3
Mr.Z Mr.Z Ahad, Disember 12, 2010
syok je tengok burung tu.. pandai dia berlakon ea.. hehe
Solihin Zubir Solihin Zubir Isnin, Disember 13, 2010
hahaha.. comel! bijak sungguh beliau berlakon..
Nur Misnan Nur Misnan Isnin, Disember 13, 2010
salam brother z... pelakon terhebat tuh
baru dapat trofi.. hu3
Nur Misnan Nur Misnan Isnin, Disember 13, 2010
salam solohin...
he3.. comey ker?? kalau ler dia perasan
comey.. haishhhh confirm lakonan
dia lagi ngetop..