PC yang unik dan cool

Salam semua... Mesti korang suka kalau dapat PC yang unik lagi cool nih.. Best bukan... Mestilah coz ada pelbagai corak dan warna.. Aku suka yang pesen TAYAR tuh.. Nampak sporty.. Korang????




































P.S. Kalau ler dapat cipta PC begini.. aku kasi up to date harganya.. Untuk kawan2 blogger aku kasi discount 0.08%.. hehehehe... Wokey tak??? Boleh nego lagi.. Layannnnnn

{ 10 comments.. read them below or add one }

darkbatman darkbatman Selasa, Disember 21, 2010
smart gile..klau dpt pc cmne mau bwk pi mane2..hehe..cool woo.
bact bact Rabu, Disember 22, 2010
nice PC..
dulu ada gak buat2 pasang PC neh..
tp smenjak pakai laptop..
PC dah setahun lebih xon
hahahah
meowwmania meowwmania Rabu, Disember 22, 2010
cool...........

sy suker yg kaler oren tuh :)
akubiomed akubiomed Rabu, Disember 22, 2010
Casing desktop dah macam accessories kereta ajer:-)
Nur Misnan Nur Misnan Rabu, Disember 22, 2010
salam brother batman..
bestkan.. superb n woww...
kalau aku dapat aku simpan
dalam kaca... buat tengok jer..hu3
Nur Misnan Nur Misnan Rabu, Disember 22, 2010
salam bact...
oh yer ker... kalau dah setahun
tak guna baik cuba make up
macam nih.. mana tau design kau
lagi wowww.... hu3
Nur Misnan Nur Misnan Rabu, Disember 22, 2010
salam cik meoww..
hehehehe... nice that colour
but im still in love d tayar lohhh
Nur Misnan Nur Misnan Rabu, Disember 22, 2010
salam akubio..
hehehe... jangan ingat kereta jer
ada tau.. hahhhh pc pun mauuu hu3
Mr.Z Mr.Z Rabu, Disember 22, 2010
pc yang 1st tu nampak macam antik betul..hehe
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Disember 24, 2010
salam brother z
yesss... memang nampak aktartika kan..

which one u prefer kalau dapat??