Nahi Nahi Nahi Kabinahi









Cantik kereta Lamborghini Spider nih bukan.. Walau cantik mana pun kereta mewah ini bukan ler menjadi kereta  kegembiraan aku. Tapi kalau bagi pada lelaki2 itu tentunya diorang yang angkat tangan tutup ketiak dulu.. Ada betul lelaki2 sekelian?? Nahhhh... kann ker itu memang namanya LELAKI ITU. Hu3.. Kalau PEREMPUAN2 ITU plak macam mana yer??? Adakah PEREMPUAN2 ITU juga mengangkat tangan tutup ketiak control comey, juga peminat kereta itu? Well... mungkin iyer mungkin juga naahhhhh... Tapi bagi aku ohhhhh... tidak sama sekali. Aku memang suka kereta sport tapi untuk memiliki dan membawanya ohhhh NAHI NAHI NAHI KABINAHI. Ouchhhh.. skeeping hindustani plak ler. ^__^

Nak tahu aku suka kereta apa??? hahhhh... ini yang kita nak tahu. KITA??? Cehhhh macam ler ramai yang membaca blog pancit nih.. Hu3... tapiii ada aku heran!!!. Oppsyy.. terlebih asam gurauan kau yer NURMISNAN. Oklah der.. Korang tak perlu tahu aku suka kereta jenis mana. Apa yang penting kerjasama.... Layannnnnn!!!!

P.S. Tajuk n3 nih macam tak sesuai betul dengan ceta yang aku tuliskan.. Arggghhhhh... angkat tangan tutup ketiak dan duduk diam2 baca jer apa yang aku tulis. Kalau tak suka aku tak heran sebab aku pun dah nak masuk tido. Tapi sebelum aku tdo, aku nak tanyalah satu soalan... ADAKAH KORANG PENGGEMAR KERETA SPORT?? Kalau dapat FREE cabutan tuah menanti alang, korang jual atau simpan buat kenangan?? 

{ 12 comments.. read them below or add one }

Gaya peneroka Gaya peneroka Sabtu, Disember 11, 2010
jual jer... duit tu boleh pergi umrah ....melancong dan lebihnya beli keta malaysia jer....haa...haa....
kalau aku la....
Abd Razak Abd Razak Sabtu, Disember 11, 2010
assalamualaikum sis nur...

Saya tak minat dengan kereta sport, kalau takdirnya menang hadiah pun akan saya jual dan ambik kereta lain :)
Tuk Kiyai Tuk Kiyai Sabtu, Disember 11, 2010
Salam,
Dulu ada seseorang nak bagi free kat Tok tapi Tok tak nak. Tau tak sebab apa? Sebab dia punya remote control dah rosakkkk..ha3...
white rose white rose Sabtu, Disember 11, 2010
assalamualaikum kak nur...
waaahhh...canggih laaa kete tu...

tapi, seyes ni...sy xminat...
hahahaha...

bagi sy, kereta adalah 1 keperluan yg sangat berguna & bermanfaat buat manusia...
bukan sekadar tayangan semata2...

ceewaaahhh...
transformed housewife transformed housewife Sabtu, Disember 11, 2010
salam,
lama tak mai sini. Sy pun tak minat kereta sports a.k.a kereta anti-sosial ni. hehe
nurmisnan nurmisnan Sabtu, Disember 11, 2010
salam brother Gayapeneroka..
hehehehe.... bagus itu idea
jangan membazir duitkan..
dapat labur balik beli rumah
simpan sikit dan beli jer keta proton...

cayo2... aku suka
nurmisnan nurmisnan Sabtu, Disember 11, 2010
salam brother Razak..
kalau ler dapat memang bagus buat jual..
tapi apa salahnya simpan dalam rumah...
nak tgk tv jer duduk dalam keta mkn snak
best giler.... he3
nurmisnan nurmisnan Sabtu, Disember 11, 2010
salam tok kiyai...
haiiishhhh.. makai sungguh tok yer
aku pun dulu ada orang bagi
tapi ini bukan keta mainan tau
real punya.. jangan tak caya...

tapi aku rosakkan
masa bawak aksiden
terus tanggal pintunya langgar tiang
sedar2 mimpiiiiii... hu3..
nurmisnan nurmisnan Sabtu, Disember 11, 2010
salam cik putih..
ahhhhh... tak suka yer tak mengapa
lagi suka kalau kau bawa keta kecik2..
tomey jer... keta2 sport nih
takuttt... ada plak nanti orang tabur paku

p.s. beli keta sport besi jer
boleh bawa kemana2 dgn selamat
nurmisnan nurmisnan Sabtu, Disember 11, 2010
salam Nur..
huhuhu... tak ramai perempuan suka kereta sport
kalau ada pun yang metal plastik tuh...
sure punya diorang punya mata mcm belalang... hu3

tapikan kalau ler dapat
kita tukar beli rumah tanah luas...
boleh bercucuk tanam yer tak... he3
Solihin Zubir Solihin Zubir Sabtu, Disember 11, 2010
perghh.. sumpah cool giler lambo spider ni..
tp duit pon kna cool jugak la.. huhu..
nurmisnan nurmisnan Jumaat, Julai 08, 2011
solihin... memang cool ice cube kan
he3... duit pun mcm ice cube gak
nak kuar... keras smcm jer...