Jom kita tengok siapa yang kena

Salam kepada semua pembaca ku yang setia.. Huhuhuhu... perasannya. Takpe2.. perasan sendiri sesekali ok jugakkan. Ok cukup2lah tuh nak perasan2 nih. Kita sambung omongnya. Dua minggu lepas aku ada buat satu contest JOM MAIN TEKA DAPAT dan telah pun berakhir pada 30hb November 2010. Jadi hari nih aku nak bagi tahu siapa yang telah pun menjadi anak bertuah opppssss pemenang bertuah dalam contest nih. Wokey... mari kita tengok siapa yang kena... 

Blogger yang menyertai contest JOM MAIN TEKA DAPAT
salam kak nur no. 1 - mak & ayah akak... no. 2 - tahun 1965 no. 3 - johor...

Salam... Saya main teka ni.. 1. Ayah & Ibu sister ni... 2. 1960  3. Johor

1) ur mother n father? rsnye laa. 2) taun: 1958

4) meowmania
1. mummy daddy nur 2. sekitar thn '59 3. salah satu daerah di Johor Darul Takzim

Ini adalah jawapan sebenar pada JOM MAIN TEKA DAPAT
1) Mereka adalah mak dan abah aku
2) Gambar pada tahun 1969
3) Di negeri JOHOR..

Jadi siapakah gerangan pemenang contest ini?? Ehemmm ehemmm... 1stly aku nak ucapkan terima kasih kepada korang semua yang sudi jugak nak join contest suka2 nih. Dan masing2 cuba untuk menjawab ketiga2 soalan tersebut namun hanya satu saja soalan yang salah iaitu TAHUN GAMBAR tersebut di tangkap. Jadi tiada pemenang tapiiiiiii... still ada cenderahati dari aku untuk sahabat2 sekelian.. Apa cenderahatinya tak nak ler nak sebut dan show kat sini. Itu adalah surprise dari aku.. Hopefully korang emailkan alamat, nama penuh dan no telephone jika sudi nak bagilah untuk rujukan dan simpanan aku. Jangan risau tiada sms terluncai atau terpos ke cell phone korang. Semuanya selamat. Thanks again untuk semua. 

p.s. Kalau ada lagi contest TEKA TEKI dari aku, jangan serik yer JOIN lagi.. Daaaaaaa
Jom kita tengok siapa yang kena

4 comments.. read them below or add one

meowwmania meowwmania Khamis, Disember 02, 2010
wahhh ada cenderahati?? tengkiuuuu...

:D
Abd Razak Abd Razak Khamis, Disember 02, 2010
Assalamualaikum...

Thanks sis! :)
white rose white rose Jumaat, Disember 03, 2010
assalamualaikum kak nurr...

aaarrggghhh...sikit lagi je tu...
dalam hati duk kata 1969, tapi tangan menulis 1965...dah dekat sngt...
ape2 pun thanks ye kak...ade jugak ole2...hehehe...

nak laa email akak...sy nak send alamat ni...xsabar pulok...hahaha
nurmisnan nurmisnan Isnin, Disember 06, 2010
salam guys...
insyaAllah.. sabar2 yer
masih menunggu alamat semua
baru den hantar yer...
sabar itu iman.. =)