Jangan sangka Mr. Mummy tak pandai membaca....

Salam pagi Jumaat... 


Mr. Mummy pun nak baca paper ka?? Dah berbalut pun masih ada semangat nak membaca. Bagus3.. membaca itu amalan mulia  ^__^ Teruskan membaca yer Mr. Mummy.. Nanti aku panggilkan The Mummy Return temankan... Tapi jangan sampai jumpa cik kucing yer. I TAKUT U.. 

{ 10 comments.. read them below or add one }

white rose white rose Jumaat, Disember 10, 2010
ASSALAMUALAIKUM kak nur...
miahahaha...

teringat masa masuk pertandingan buat baju dari kertas surat khabar...
yang jadi model tu kakak sy...

dapat no 4...hahaha...

hadiahnye ialah pasu bunga...
kahkahkah...

sungguh lawak...
Abd Razak Abd Razak Jumaat, Disember 10, 2010
Salam sis..

Mr Mummy ni takder pakaian ker?
meowwmania meowwmania Jumaat, Disember 10, 2010
hehe...

hepi weekend kak nur ;)
MY HEART MY HEART Jumaat, Disember 10, 2010
nampak ke dia membaca tu kalo dah bungkus satu badan hihihi


salam kenal ^_^
darkbatman darkbatman Jumaat, Disember 10, 2010
ahaha.. mantap.. dasat gak nehh
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Disember 10, 2010
salam cik putih..
oh yer ker? masa sekolah mcm2 petandingan ada kan
seronok rasanya.. tapi aku tak pernah ler
nak masuk bungkus badan nih..
serammmmm der.. hu3

anyways... dapat hadiah pasu bunga kira ok
balik boleh letak bunga plastik.. hu3
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Disember 10, 2010
salam brother...
mr. mummy kena rompak tuh
itu pasal berbungkus jer dgn kertas

itu ok gak balut pakai kertas
kalau tisu tandas... tak ke haru
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Disember 10, 2010
salam cik meoww...
happy sabtu ahad weekend to monday.. hu3
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Disember 10, 2010
salam cik heart..
mata dia turun ke hati.. hu3
ini orang kata guna kuasa mumia.. harharhar
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Disember 10, 2010
salam brother Dark...
hu3.. ini export dari Jerman..
dari Egypt dah xpired.. hu3