Aku pilih ini... Korang??

Salam my dear pembaca budiman... Aku tak tahu ler kenapa minggu nih aku suka bangat deh nak buat n3 bergambar yang unik dan menarik. Agaknya hati aku masih di lamun bunga2 gara2 tak dapat beli bunga cempaka.. Atauuu aku di bayangi mendung kerana pak mentari tak timbul2... Haishhhh... janga dilayan hati yang gundah gulana.. Daripada tuang (cakap) air KOSONG, baik aku isi KOPI panas Kampung dari Perak lagi sodapppp tapi dengan syarat AKU NAK NIH. Mug nih.. Korang???? Adussss.... What everlah makcik Nora. layannnnn...

Ini aku punya Mug.... 



{ 9 comments.. read them below or add one }

white rose white rose Khamis, Disember 09, 2010
assalamualaikum kak nur...
alahai...ciannye kakak sy ni...

kemurungan atau keborian???

miahaha...

kopi kampung dari PERAK mmg melehtop...sy suka beli kat pekan sari dikampung sy...fresh, dia kisar kopi tu kejap2 tu jugak...nak beli, baru dia kisarkan...
bau dia, perrrgggghhhh...semerbak 1 pekan sari...

sedappppp hingga mak mertua lalu pun tak perasan...
eh, sy mane ade mak mertua lagi...
kehkehkeh...

ate, sy tentu pilih yg butterfly & bunga ros merah tu...
Abd Razak Abd Razak Khamis, Disember 09, 2010
Salam sis nur..

Ermmm sis, berkenan dengan tennis raket tu...
meowwmania meowwmania Khamis, Disember 09, 2010
pilihan pertama - kucing

kedua - butterfly

ketiga - rose

hikhik...
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Disember 10, 2010
salam cik putih..
hu3.. tiada kemurungan tapi kekejangan
pasai nak siapkan banyak bunga
untuk adik nak menikah.. eeeeeeee... ponat der

ate.. kalau minum kopi tak prasan mak mertua
jawabnya esok hilang ler kopi tuh. hu3..
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Disember 10, 2010
salam brother Razak..
aso.. kalau ler tenis tuh boleh bergerak
lagi bestkan.. sambil minum
main tenis.. hu3....
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Disember 10, 2010
salam cik meoww..
aso... suka kucing yer
harimau tak mau..??
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Disember 10, 2010
salam lina..
ohhhhh.. suka kaki orang yer...
yang ada bulu rambut nak tak?? hu3 gurau
O'gosh O'gosh Selasa, Januari 04, 2011
kalau pilih..bley dapat betul2 ke..huhu