Polis Israel tangkap imam kerana azan kuat

credit to mr. google
Salam guys..
Si laknatullah Zionis Israel ini tak habis2 nak buat kacau dengan orang muslim. Hanya kerana bunyi kebisingan azan di Masjid Jabaliyah yang terletak di pergunungan Selatan Kota Jaffa, polis Israel laknatullah ini menyerbu masuk dan menangkap pengurus masjid Jabaliyah dan iman masjid bernama Ahmad Abu Ajwa. 

Adakah kemungkinan suara azan yang di katanya terlalu kuat dan bising menyebabkan pihak polis si laknatullah ini bertindak sedemikian atau hanya sekadar mencari kesalahan orang Islam. Alasannya lagi kerana dari hasil pemeriksaan, bunyi suara azan dari masjid Jabaliyah itu lebih kuat 2 kali ganda dari bunyi yang telah disyaratkan

Allah SWT itu maha menjadikan. Betapa besarnya kuasa Allah sehinggakan mereka manusia yang di laknat tidak sanggup mendengar azan yang dikatanya terlalu bising itu.... KAU MAHA BESAR YA TUHANKU.. Turunkanlah bala yang amat dahsyat kepada manusia si laknat ini. AMIN3

{ 8 comments.. read them below or add one }

Ezal R Ezal R Sabtu, Oktober 30, 2010
yahudi sesekali tak akan biarkan islam bebas dan aman kerana bg mereka, islam itu musuh.. Allah Maha Besar, satu hari mereka akan terima balasan jugak.. insyaallah..
white rose white rose Sabtu, Oktober 30, 2010
salam kak nur...
apa laa yg dorang nak ni...

asyik2 nak mengacau orang2 ISLAM...

ha, tu sebab telinga dorang panas bila mendengar laungan Azan...

"YA ALLAH, SELAMATKANLAH UMAT ISLAM DARI SEGALA PENDERAAN & PENDERITAAN..."
meowwmania meowwmania Sabtu, Oktober 30, 2010
amin....

dorang saje carik alasan nak menindas org islam, takan senang selagi org islam ni ada kat dunia agaknya kejam!!
Nur Misnan Nur Misnan Sabtu, Oktober 30, 2010
salam ezalR
memang si laknatullah ini tidak boleh
melihat umat Islam bahagia dan berjaya
daripada mereka...
Dan yang paling kejam dari mereka2 ini
adalah umat Islam itu sendiri
yang banyak membantu dan bekerjasama
dengan puak zionis kerana ketakutan
ekonomi terjejas atau sebaliknya...

Manusia2 islam yg memberi bantuan inilah
manusia yg lebih KEJAM...

Semoga Allah memelihara mereka yg di tangkap
dan dilepaskan dari kekejaman zionis
Nur Misnan Nur Misnan Sabtu, Oktober 30, 2010
salam cik Putih
memang kepanasan telinga dan hati
bila dengar azan melaung

tapi dari firasat aku
sebenarnya mereka2 si laknat ini
sengaja mencari pasal dengan
menyatakan bunyi itu terlalu kuat
hingga menggangu mereka..

JANGAN MAIN2 DGN NAMA ALLAH SWT
menempah maut namanya..
Nur Misnan Nur Misnan Sabtu, Oktober 30, 2010
salam meoww..
memang tidak senang
selagi mereka tidak dapat menawan dunia
Mereka percaya adanya Al Quran
dan percaya isi kandungannya
tapi mereka takut hinggakan
menidakkan apa yang benar dari
isi kitab Quran..
Nur Misnan Nur Misnan Sabtu, Oktober 30, 2010
salam faraulah..
Islam itu indah
ruginya kita tidak manfaatkan
apa yang ada pada ISLAM

si laknatullah ini ada
manusia yang akan terjerumus
ke NERAKA JAHANAM,,,
biarkan mereka bermaharaja lela di dunia
tidak pergi manapun
hinggalah bala yang sungguh dahsyat
akan melanda mereka... AMIN