Nuffnang bagi free Skin11 facial.. superbbb

Salam my dear bloggers..
Hari ini jam 12 tengahari waktu time aku punya lunch, aku dapat satu call dari no Digi. Bila call masuk tak ada nama. Bila dah tak ada nama makanya idok ler aku nak jawab pasal aku tak kenal.  Tapi bila pk punya pk makanya aku call ler balik nombor tadi. Bukan apa, takut ada emergency call dari keluarga JOHOR. Tukar phone kot...

Ini ler iklan tur... klik klik klik dan tunggu call, senang bukan. Hanya 100 orang bertuah saja tau. cepat2



Diolog spontan aku call that fuller back..
"Hello yes, may i know who's on d line?" (cehhhh... control cun)
"Hello, whom i speaking too?" (dia tanya aku balik.. hampehhh)
"Nora here.. u call me just now" ( tanya aku sampai ternaik kening)
"Yes cik Nora.. i call from SKIN11. U sudah terpilih untuk mendapat rawatan free di SKIN11"
"Sorry come again?.. Free facial from?" tanya aku hairan. bila masa aku masuk contest"
"U pernah isi form online untuk SKIN11 kan? So u sudah terpilih. Bila mau datang?" 
"ohhh yes.. baru ingat. Sorrylah.. memory sudah nak luput lohhh.." gurau aku
"hahahaha... kelakarlah u. Ok how bout 26th Oct? ikut u lah what time mau datang but let me know b4"
"for sure i datang. will call u. thanks errrrr (sape nama dia ntah.. lupa). see u then"
"ok ok.. jumpa nanti. Jangan lupa bagi tau i ok" pesan amoi tuh then... tuttttttttttttttttttttttttttttttt. phone letak ler.

So.. sape tak nak facial free der. Harga RM229 tur der... Huhuhuhu... Orang bagi free kita sambar ler.. Pada sape2 yang nak free facial, sila2 ler rajin2 klik nuffnang. Terhad untuk 100 orang yang terpantas. Jom cepat join or regret 11 times. Kalau dapat iklan nih please fill up ler. For sure if ur lucky, tunggu jer call. Ok dear... gd luck n gd nite.. ^__^


P.S. by d way lupa ler plak dialog si amoi tuh bagi tau kat mana.. takpe ler. aku kasi tau itu tempat ya guys. Event Facial SKIN11 tuh diorang buat di BERJAYA TIMES Square.... Rasanya dah dekat 5 tahun kot aku tak jejak kaki ke BTS.. Perghhhhh..lama tuh.

{ 12 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown Rabu, Oktober 20, 2010
bertuah ah dapat facial ni,nanti bolehlah tulis kat blog pengalaman selepas facial kan
white rose white rose Rabu, Oktober 20, 2010
salam...
fuyyooohhh...cun laa akak pasni...
cayalah...

cik abg bertambah2 syg le lps nih...

hikhikhik...
Tanpa NamaTanpa Nama Rabu, Oktober 20, 2010
tak perlu la kot
nurmisnan nurmisnan Rabu, Oktober 20, 2010
salam BRP
sebenarnya saja jer fill up d form yang senang tuh
lepas nak masuk seminggu terus dapat call..

orang dah bagi kita cuba ler
by d way, kalau rasa2 kulit terlalus ensitif
better jgn cuba.. takut ada side effect..
nurmisnan nurmisnan Rabu, Oktober 20, 2010
salam najib...
alamak... bab nak tayang muka yang tak cun nih
rasanya kena pk 100 times.. huhuhuhu

tapi kalau ambik sikit contoh kulit pp jer
ok kot.. insyaAllah.. will do nanti
for sure punya.. =)
nurmisnan nurmisnan Rabu, Oktober 20, 2010
Ayuzzzz Zaaaa..
well terpulang der
tak nak tak perlu... easy rite =)
meowwmania meowwmania Rabu, Oktober 20, 2010
dpt facial free?? wahh bestnya...

tp hati2 taw sbb ada taktik yg kate free tp bila kita pergi macam2 dia soh bayar utk dpt itulah inilah..just careful k ;)
Annaz Mohd Annaz Mohd Rabu, Oktober 20, 2010
wahhh.....!!!!!
gebu gebas la pas nie...
nurmisnan nurmisnan Rabu, Oktober 20, 2010
salam meoww...
ahakss... dapat free. kenapa? tak percaya ke?

insyaAllah.. sentiasa ingat dlm kepala pikiran nih..
kalau kena bayar 10 hinggit kira ok lagi
tapi sebelum start facial 1 jam stgh
make sure kena tanya betul2 dan faham
baru ler boleh relax dan tdo
kasi pp gebus nih lagi gebas...
huhuhuhu
nurmisnan nurmisnan Rabu, Oktober 20, 2010
salam anazz..
huhuhuhu.. gebu gebas kann...
for sure punya lah...
nba-Nur nba-Nur Ahad, Oktober 24, 2010
Wahhh seronoknya dapat facial free...
nurmisnan nurmisnan Ahad, Oktober 24, 2010
salam nbaNUR
huhuhuhu.. seonok memang seronok
tapi kena tgk dulu product nya
bila tiba esok..

kalau ok dan tiada sebarang pembayaran
for sure tadah muka nih kasi licin