Maher Zain di Malaysia soon... Jom kita serang

Salam my brothers and sisters

Jom kita serang MAHER ZAIN.. Tiket dah SOLD OUT. Tak dapat aku nak tolong. Even aku pun tak dapat tiket.. Sob sob sob....

P.S. Mana yang tak dapat tiket tuh, sabar je ler. InsyaAllah2... Maher Zain akan datang lagi buat show di masa akan datang. AKU?? Sedih der.. since last year tunggu dia datang Malaysia. =(

6 comments.. read them below or add one

white rose white rose Ahad, Oktober 03, 2010
salam akak...
saboo...

nanti sy duh MZ tel akak...

skeping london la akak dgn dia ye...
weehaaaaaa...
Abd Razak Abd Razak Isnin, Oktober 04, 2010
Salam sis nur..

On the way balik hari ni dapatlah jumpa dia kat airport nanti..:)
darkbatman darkbatman Isnin, Oktober 04, 2010
hr 2 penah dgr 1 lagu dia.. sgt tenang tp bile cr kali kedua..dh xjmpe..
nurmisnan nurmisnan Isnin, Oktober 04, 2010
salam dear BRP
shahdu singguh tak dapat tgk MZ buat show secara live
mesti seronok..

insyaAllah.. kita tunggu d next show.. =)
nurmisnan nurmisnan Selasa, Oktober 05, 2010
salam brother Razak
Amacam.. ada jumpa tak dgn MZ?
mesti ada take shot dgn dia..

aku mungkin jumpa dia kat D Curbe kot pada 9hb nih.. insyaAllah
nurmisnan nurmisnan Selasa, Oktober 05, 2010
salam DarkBman
memang relax dgr lagu2 dia
kalau nak dgr kat youtube ada
kat blog aku pun ada..

cari je kat bawahhhhhh sekali
dgr ler sampai puas.. huhuhuhu