Lelaki-lelaki itu melekat macam getah

Salam guys.. Ada tak rakyat Malaysia yang boleh buat aksi melekat macam nih? Macam getah.. huhuhuhuu.. Kalau ler ada confirm boleh bergabung dengan diorang.. Jom kita tonton video nih. Tapi ada malu sikit ler coz diorang pakai seluar kecik jer.. Warna orange lagi. Malu tuh.. Jom layan =)



    

Lelaki-lelaki itu melekat macam getah

{ 7 comments.. read them below or add one }

udanggalah udanggalah Rabu, Oktober 13, 2010
Kalau zaman dulu ada...lelaki yang panjat kelapa sambil berangan ,namanya Mat Jenin.Tapi tak tahulah aksinya macam mana...
meowwmania meowwmania Rabu, Oktober 13, 2010
uishhh giler melekat! kalah spiderman huhuu...
Nur Misnan Nur Misnan Rabu, Oktober 13, 2010
salam brother UG
oh ya ker Mat Jenin sebenarnya wujud
aku ingat hanya khayalan dan rekaan semata2

jika benar ada, mesti boleh lawan..
huhuhu...
Nur Misnan Nur Misnan Rabu, Oktober 13, 2010
salam meoww..
itulah kan.. mcm spider..
kalau ada spiderman mesti best tgk diorang
berlawan panjat.. huhuhuhu
Abd Razak Abd Razak Rabu, Oktober 13, 2010
Salam sis nur...

Warna oren...erm Belanda :)
Nur Misnan Nur Misnan Khamis, Oktober 14, 2010
salam brother Razak..
Orange itu warna menarik
itu pasal dia guna colour meriah
utk tarik penonton.. KOTTT..

salam Ayuzzzz...
huhuhuHAHAHAHAhehehehe... funny huh