Beautiful shelf designs by Maria Yasko

Salam guys.. jom cuci mata lihat keunikan shelf design by Maria Yasko.. Rak buku yang sungguh unik dan canggih


One of my favorate shelf.. nice and greeeeennnnn.. =)

 Love d colours.. Orange and brown... beautiful huh

 Bentuk yang unik dan menarik.. NICE

 Oh dear.. i love red n white.. jika masuk hitam lagi mearik.. cantik shelf tu kan. Superb

 Cute dan menarik

 suka dengan bentuk salji tuh.. wonderful

 Wow... kepada peminat burung.. cantik dan unik

 cool n clean.. nampak bersihkan

cantik dan menarik. Cool huh


P.S. Di kepala, aku sedang terfikir nak buat satu shelf designs yang berbentuk pokok kehijauan tu. Amacam ok tak? Wonderful and awesome... 

6 comments.. read them below or add one

Abd Razak Abd Razak Ahad, Oktober 10, 2010
Salam sis nur...

Moga sis sihat hendaknya..

Semuanya nampak cantik. Yang paling saya suka ialah bilik tu...
Nur Misnan Nur Misnan Ahad, Oktober 10, 2010
salam brother Razak
alhamdullilah.. taib jiddan

memang cantik2k2 dan kreatif idea Maria Yasko nih
aku juga suka akan suasana bilik tuh
cool n relaxing.. =)
Kapten Juliet Kapten Juliet Rabu, Oktober 13, 2010
cantik la ...
letak kat bilik pun lawa.
Nur Misnan Nur Misnan Rabu, Oktober 13, 2010
salam Kapten Juliet
memang cantik bukan jika dapat letak dlm bilik
cun jer.. lagi2 bila disusun dgn novel2 dan buku
yang kita suka... =)
JULIET bukan nama sebenar JULIET bukan nama sebenar Rabu, Oktober 27, 2010
umm ... ade jual ke ha, kalo nak wat sendiri xtau la jd ape ... huhu
Nur Misnan Nur Misnan Sabtu, Oktober 30, 2010
salam Kapten..
rasaya ada kot kat Msia..
sahabat aku juga pereka design dan buat rak + kabinet
nak tempah ker?