2 jam cuci2 muka di SKIN11

Salam guys.. Hari tuh dah janji dengan korang pasal topik cuci2 muka dengan Skin11 kan. Jadinya hari nih aku free kan diri buat temujanji jam 12 tengahari untuk facial FREE aku dengan SKIN11. Agak lewat untuk sampai kesana dikeranakan sedikit Jam di jalanan. Tapi yang bagusnya si amoi nih siap call tanya bila nak sampai. Ok.. ini ada sedikit gambar yang tidak banyak aku snap. Hanya sekadar memperkenalkan SKIN11 kepada korang jer. Ada free datang wokey. Pasal service?? memang SUPERB..  Gambar sebelah ni adalah salon SKIN11.. cantik bukan?

2) Masuk jer salon SKIN11 dah terpacak 2 orang amoi. Cantik.. bersih jer kulit muka muka diorang. Yalah kan orang kerja salon. Hari2 cuci muka free. Mula2 kena bagi kad pengenalan dulu dan sign apa yang patut untuk catatan dioranglah kan. Lepas tuh amoi lagi sorang sedang serve aku secawan teh ROSE + LAICI. Wow.. memang sedap minum tanpa gula.  Sangat segar. 
3) Lepas minum teh segar, aku dibawa si amoi nih yang namanya CELINE ke bilik pesalinan. Aku saja jer gurau dengan dia sambil panggil nama CELINE DEON. Hahahaha.. ketawa si amoi nih. Celine perkenalkan produk2 SKIN11 seperti cleanser, toner dan pelembap muka + pencerah. Semua produk ini datangnya dari Singapore. Itu yang si Celine katalah. Well.. actually aku JAKI sikit bab dengar nama SINGAPORE. Dari sekolah der aku memang kureng banyak dengan warga SINGAPORE. Manusia2 yang sombong dan berlagak bila masuk JB. Tapi itu dulu beb. Zaman budak nakal + ada sikit action ini budak bernama NUR Misnan. Tapi sekarang OK dah. 


4) Ok sambung.. di pendekkan cerita wajah aku di layan bagai tuan puteri. Syok giler muka berkedut nih dapat massage. Tertidurlah sekejap. Sebelum di tempel dengan masker atau topeng muka, aku pesan pada Celine supaya kejutkan aku kalau aku tertidur sebab aku nak tengok kulit wajah yang sebelum di cuci dan selepas di cuci + menggunakan collagen gel dengan mesin penyejuk. Wow... memang nampak bezanya. Korang tengok sendiri kulit kanan yang belum di collagen dengan mesin penyejuk. Sedikit suram dan sedikit kendur di bahagian pipi rahang. TUA DAAA. Dan gambar di pipi kiri yang sudah di collagen dengan mesin penyejuk. Nampak cerah dan tegang terutama bahagian pipi rahang. Kalau lihat wajah penuh memang nampak jelas. Tapiiii... segan nak show kat korang. Tak cun macam si amoi nih. Lebih baik tak payah. 


5) Rawatan cuci2 muka berjalan selama lebih kurang 2 jam. Tu dia.. lama sungguh. Naik kematu jugak ler aku berbaring di atas katil yang kecik nih tapi nasib ler si Celine nih bagi service bagus. Makanya tidak ler rasa boring. Tapi bab nak terkucil tahap gaban memang rasa dah tak tahan. Nak bangun macam mana. Muka penuh dengan masker keras nih. Jadinya aku tahan ler sekejap untuk 30 minit lagi. Adusss... seksa tuh der... Huhuhuhu.. ini ler maskernya yang telah pun di cabut dari muka aku. Senyum jer topeng tuh kan. Lubang hidung pun lebar semacam jer. hehehehe... Amacam.. boleh buat cerita MUMMY THE MOVIE tak?. Tapi yang kelakarnya aku boleh ler plak nak bawak balik. Saja jer nak tunjuk kat anak aku. Tapikan.. lepas habis cuci2 muka, aku terus melepaskan kewajipan kecil ku yang ku tahan2 tadi. LEGAAA...

Well.. macam tur ler story short hand aku semasa membuat cuci2 muka di SKIN11 Tingkat 2 BERJAYA TIMES SQUARE. Daftar dan dapatkan free facial percuma disini dan jadi member di SKIN11 FB. Ehhhh.. tapi korang mesti nak tengok rupa amoi yang merawat muka aku tadi bukan.

Inilah filem kita wajah kita. hahahaha... gurau. Si amoi cantik CELINE. Cantik bukan?? Berkilat jer muka dia... LAYANnnnn. Wokey guys.. Selamat berhari RABU... Salam ^__^

{ 8 comments.. read them below or add one }

white rose white rose Selasa, Oktober 26, 2010
salam kak nur...
fuuhh...dahsyat aaa muke amoi tu...

tapi betul tau, jika dorang yang keje2 macam ni mesti cantik2, kalo tak xdela orang nak datang...
Gaya peneroka Gaya peneroka Rabu, Oktober 27, 2010
la...mana muka yang dah kena cuci tu...nak tenguk juga....
nana nana Rabu, Oktober 27, 2010
salam kak nur....
wah....bestnye die g sana!!!tnjuk la muka kak no yg telah d massage..sampai tertido gitu....hehehe
nurmisnan nurmisnan Rabu, Oktober 27, 2010
salam cik Putih
memang cute kan cik amoi tuh
biasalah cik putih
kerja seperti mereka
harus tunjukkan wajah yang bersih
baru ada umphhhh...

baru ler customer nak cuba product mereka
nurmisnan nurmisnan Rabu, Oktober 27, 2010
salam brother bergaya
alamak der... tak nak tunjuk
malu kawan... huhuhuhu
kalau cun mcm cik amoi kita ok gak

am sorry lah brother
permintaan tidak dapat dipenuhi..
jgn mare aaaa
nurmisnan nurmisnan Rabu, Oktober 27, 2010
salam nana
alamak.. malu lah der
kulit muka ku yang tidak begtu halus

next time ler ya.. huhuhuh
tapi memang syok kena massage
dengan cik amoi tuh
sampai tertdo lah... besttttt
Seindah.Bidadari Seindah.Bidadari Rabu, Oktober 27, 2010
syoknya....amoi tu pun cantik....hehehe..yg penting diaorag xpicit2 kan? serik rsnya buat facial..sakit kn picit jerawat n blackhead..hukhuk
nurmisnan nurmisnan Rabu, Oktober 27, 2010
salam bidadari
haishhhh.... mahu tidak dipicitnya
menang rasa sedikit sakit
tapi harus tahan ler
nak bersih punya pasal..
kalau tidak tak keluar white head nya

anyways, petua untuk tidak mahu dipicit sakit
steam sendiri wajah kita dengan
wap nasi yang sedang menggelegak
dalamm 2 minit cukup..
picit dengan tisu..
make sure jgn kena kuku... nanti bertanda hitam.... selamat mencuba