si Laknatullah membunuh lagi

Salam Lebaran sahabatku semua.. Wahhh.. raya raya raya... mesti seronok berhari raya bersama keluarga tersayang dan sahabat handai. Bila beraya sakan jangan le lupa menunaikan tanggunjawab kita sebagai hamba Allah. Penat dan jauh perjalanan kita pun, solat jangan di tinggalkan.. InsyaAllah.. Allah sentiasa bersama kita sewaktu dalam perjalanan mahupun jauh dan dekat. =)

Bila hari raya tiba hati terasa amat shahdu, sedih, menangis dan bermacam2 perasaan ada bila mengenangkan nasib saudara mara Islam kita yang tinggal di negara Palestine, Iraq, Xing Jian, Pakistan dan negara Islam yang lain yang sama menerima nasib seperti mereka. Terbayang betapa pedihnya hati dan perasaan bila bulan ramadhan dan syawal yang sepatutnya diraikan dengan kegembiraan dan kemenangan menjadi hari yang paling bersejarah dan tangisan bagi mereka. Lihatlah betapa kejamnya manusia yang bernama si Laknatullah Israel yang membunuh sesuka hati mereka.. Lihat dan nilailah sendiri gambar di bawah ini..


P.S. Mereka dengan mudah membunuh yng beragama Islam dan tiada apa2 tindakan dan hukuman kepada manusia silaknatullah ini. Jika perkara ini berlaku sebaliknya, adakah pihak2 lain akan berdiam diri juga seperti apa yang berlaku sekarang? Dimanakah keadilan untuk umat Islam yang ditindas dengan zalim ini? Mana perginya sifat keberanian bangsa2 Arab bersatu... Semuanya sudah mati disumbat dengan kuasa dan wang.. Semoga Allah SWT meringankan kesengsaraan saudara2 kita.. AMIN YA RABBALALAMIN..

4 comments.. read them below or add one

udanggalah udanggalah Sabtu, September 18, 2010
Keganasan sesama manusia semakin berleluasa.Ramai manusia semakin hilang pertimbangan demi kuasa,wang dan kemewahan.
transformed housewife transformed housewife Ahad, September 19, 2010
Amin....Kita di sini boleh beraya sakan tapi saudara2 seislam menderita.
Nur Misnan Nur Misnan Ahad, September 19, 2010
salam udangGalah..
Salam lebaran..
Keganasan seakin menjadi2 dan tiada perasaan simpati pada rakyat2Palestine.

Jika dilihat gambar itu, hati menjadi marah dan sedih
kerana lelaki remaja itu pergi dalam keadaan kesakitan..

Semoga Allah golongkan dia kedalam golonan orang2 yang beriman..
Aku sentiasa berdoa siang malam agar di laknatullah Israel dan senagkatannya mati dalam azab yang menyiksakan.. AMIN
Nur Misnan Nur Misnan Ahad, September 19, 2010
salam Nur Tranform..
Salam lebaran
Amin Amin Amin Ya Rabbalalamin..

Bila takbir bergema perkara yang terlintas di fikiran aku
adalah mereka yang sedang dalam
ujian Allah..

InsyaAllah.. setiap ujian itu pasti ada hikmahnya.. Banyakkan berdoa semoga diringankan beban, keamanan dan perluaskan rezeki.. amin