Ada Malware ke kat gengblogger.com??

Salam sahabatku sekelian...

Aku nak tanya sikit.. Korang boleh ke masuk ke gengblogger.com? Aku dah cuba masuk beberapa kali tapi ada Malware. Ada Malware ke kat gengblogger? Biar benar...

Nanti kasi tau aku kalau korang pun tak boleh masuk ya. Thanks guys Ada Malware ke kat gengblogger.com??

6 comments.. read them below or add one

Abd Razak Abd Razak Rabu, September 29, 2010
Salam Sis Nur...

Moga sis sihat hendaknya..

Saya cuba search kat Google tentang Gengblogger.com tu tertera ->

"This site may harm your computer"

Jadi tak beranilah saya nak masuk..:)
meowwmania meowwmania Khamis, September 30, 2010
aah mmg geng blogger dah lama tak leh nak masuk, kena hack ngan Malware huhuu...
CITY® CITY® Khamis, September 30, 2010
salam,

selamat hari raya maaf zahir dan batin gak,
heheheh
semoga sihat dan ceria selalu
tq singgah dan komen blog akak...

tak leh daftar gb sebab tak ada fb, lalalal
nurmisnan nurmisnan Khamis, September 30, 2010
Salam brother Razak
Alhadulillah.. ana sihat sejahtera
brotehr bagaimana? ganteng ya.. hehehe

Iyalah.. GB dah lama tak blh log in.
tak berani nak masuk lagi coz takut kena lagi..
nurmisnan nurmisnan Khamis, September 30, 2010
salam meoww..
itulah kan.. ingat nak PING PING
tapi tak jadilah..

PING sendirilah.. huhuhuu
nurmisnan nurmisnan Khamis, September 30, 2010
salam sis BC
sama2 kasih...

tak ada FB pun tak pe sis
bukan rugipun.. =)