Pak arab makan kambing sorang sekor der...

Salam salam ya habibi ya maulana... Ini hari ana mau cerita ini kisah golongan pak arab Emir dari Qatar dengan team Al Rayyan. Agaknya diorang ni memang suka membazir makanan kot... Tapi tak tahulah kalau ini adalah tradisi mereka. Apa kata kita lihat je le mereka2 ni dengan hidangan makan kambing sorang sekor.. Korang rasa habis ke si pak arab2 ni makan? Panas satu badan derr.... Lepas tuh mesti cari ENO. Huhuhuhu... Pak arab kita ni dah biasa le makan daging panas mcm unta dan kambing. Panas2 nih dah sebati. Burrpppp... Alhamdullilah.. Ana sudah kenyang daa...






P.S. Kalau di Afrika ni, mesti budak2 serbu nampak kambing terhidang atas meja. Licin bersih. Kalau terkenangkan nasib mereka sangat sedih. Sekarang ni pun masih ada lagi rakyat Afrika yang masih makan ugali dan gandum sebagai makanan utama mereka. Ada pula yang kata makan nasi hanya sesekali saja sebab tak mampu. Nasib mereka lebih baik jika dibandingkan nasib rakyat Palestin yang kehilangan tempat tinggal, sara hidup, keluarga dan makanan

6 comments.. read them below or add one

meowwmania meowwmania Sabtu, Ogos 07, 2010
kambing sorang sekor?? bio betul isk iskk...
white rose white rose Sabtu, Ogos 07, 2010
mak oiihhh...
mmg menakjubkan laaa kalo depa leh habiskan seko sorang...
hahahaha...

hadei...mcm2 laaa...

sy xleh mkn daging kambing...alergik
Nur Nur Ahad, Ogos 08, 2010
salam meoww...

iya cik meoww.. ada berani mau cuba?

panas panas.. karang ada yang tido tak pakai baju.

huhuhuhu... enjoyed ur weekend =)
Nur Nur Ahad, Ogos 08, 2010
salam white rose

hidup pak arab ni memang takjub + ajaib + membazir

kalau le sekor kambing blh habis makan maknanya memang selera mereka2 ni dahsyatttt...

kalau kat Msia, sekor kambing bakar mesti makan ramai2 sampai 50 org. baru syokk..
Awanz Awanz Isnin, Ogos 09, 2010
the Arabs always amaze me. They are pride nations notoriously with plenty to waste and nothing to lose except their dignity.
Nur Nur Isnin, Ogos 09, 2010
salam Awanz
yeahh u rite..
they love 2 waste n nothing 2 lose

2nd thing when u start working with them, u feel like 'who the hell is he 4 asking me to do this n that' N blurr... funny huhh..

well... sendiri elak dari bekerja dgn mereka