German 4 - Argentina 0


VS
German 4  -  Argentina 0

Tadi aku target Argentina menang 3 - German 2 tapi last2 German menang besar 4 - 0.. Aku nak pujilah yang German main memang cantik dowh... Argentina main teruk giler... Messi memang kalut.. Asik terlepas bola je...

Isshkkk..... aku ni tak berapa minat bola, tapi pasal dah satu rumah asik bola bola bola, makanya aku pun terikut le sekali tengok... Sakit jantung der tgk bola nih.... Terjerit2 abah dan adik2 bila time nak masuk gol.. mak aku sampai terbangun... hehehehe...

Oklah.. tahniah untuk GERMAN. Masih ada masa lagi Argentina.. gd luck..

4 comments.. read them below or add one

meowwmania meowwmania Ahad, Julai 04, 2010
kan...bingit kann

wahh phm gak tgk bola yerk...kalau ai mmg ZERO, x phm lgsg hohoh~
rasp rasp Ahad, Julai 04, 2010
wuuuuuhuuuuuuu joget lambak german menang :D
memang gud game lah dorang main semalam...
baeeekkknya taruk kat argentina :D
nurmisnan nurmisnan Rabu, Julai 07, 2010
meoww..

memang tak paham sebenarnya. baru belajar mcm mana blh outside, dapat sepak sudut dan mcm2 le..

sukan yang aku suka water sport. kalau sebut sukan air aku giler =)
nurmisnan nurmisnan Rabu, Julai 07, 2010
adoii rasp

tak pandai joget lambak.. joget mama afrika aku oklah.. hahahaha

what to do.. germany memang main cantik gak. argentina main teruk habis.. =(