Piala Dunia : Brazil kalah??

Salam demam bola..

Tak sangka Brazil kalah 1 - 2 dengan Netherland... Mest penyokong Brazil frust mengezutt giler.. Nak buek cam no, terima jelah. Aku tak frust sebab aku bukan peminat Brazil.. Hahahaha.... Nak tau yang mana? Senang je... sape menang dialah yang aku minat... huhuhu.. (blushing)

Oklah.. ni je n3 pendek aku.. saja nak sakat peminat Brazil... Adiossss Piala Dunia : Brazil kalah??

5 comments.. read them below or add one

white rose white rose Sabtu, Julai 03, 2010
hakhak...
ni kira penyokong kelab pemenang je la...

macam bunyik tak setia je... :p

hiahahahaha...
pak ajipak aji Sabtu, Julai 03, 2010
Brazil kalah dgn Netherlands ...
one of Ned player khalid the cannibal..
pak ajipak aji Sabtu, Julai 03, 2010
Brazil kalah dgn Netherlands ...
one of Ned player khalid the cannibal..
Nur Nur Sabtu, Julai 03, 2010
salam white rose..

bukan tak setia tapi tak kisah... kalau menang kalah pun bkn ada impact kat aku... Msia tetap mcm tu jugaj...

ni dgr ceta barang nak naik harga start bln depan.. sodih2.. kesian kat umum yg gaji kecik.. =(

ARGENTINA pegang piala dunia...
Nur Nur Sabtu, Julai 03, 2010
salam pak aji

aku tgk gak smlm pasal semua nak tgk bola... ishhkkkk...

kesian mak, nak tgk musabaqah quran tepaksa ngadap bola... sedih222