GAY dan Lesbian HALAL?

Salam
Alahaiiii.... dunia sekarang makin menjadi2. Tak habis2 dengan cerita pelacuran, buang bayi, bunuh orang, ragut, agama songsang, murtad, cerai berai, culik dan yang ini plak kecoh pasal GAY dan lesbian.. Ada pihak akhbar menggunakan perkataan halal pada golongan ini. Sesuai ke? apa kes??
Carrie Prejean dilucutkan jawatannya sebagai Miss USA 2009 kerana komen anti GAYnya. Tak kisah le Carrie sekurang2nya kau dah meluahkan apa yg kau tak suka. Title as Miss USA is nothing for u gal.. 

PM Iceland Johanna Sigurdardottir berkahwin dengan Jonina Leosdottir

Pengakuan berani Perdana Menteri Iceland, Johanna Sigudardottir memberitahu penyatuan rasminya dengan pasangan seks sejenisnya minggu lalu, majoriti orang2 Barat suka giler der.. Secara langusng tindakan Johanna seperti menyokong penyatuan dan perkahwinan kaum sejenis di Iceland. Pejuang hak asasi GAY dan lesbian mendapat tahu berita ini seakan durian runtuh memberi kegembiraan bagi mereka. Selepas pengumuman ini mereka akan lebih selesa untuk meneruskan kehidupan songsang kerongsang mereka. ishhkkk ishhhkkk..

Amoi cantik (cantik ke?) Johanna, Jonina Leosdottir adalah seorang wartawan dan penulis skrip dramas tidak selalu menemaninya pada mana2 majlis sosial. Undang2 perkahwinan GAY dan lesbian telah diperkenalkan pada 23 Mac dan telah diluluskan oleh 49 daripada 63 Ahli Parlimen Althingi pada 12 Jun.

Eminem menyokong akan perkahwinan sejenis.. (dia pun sama) Dalam albumnya 'Elivator' ada terdapat unsur2 anti GAY.. macam mana tuh?

Kalau di Afrika mereka memandang rendah akan status GAY dan lesbian nih. Mereka tidak akan menerima pemimpin2 mereka yang berstatus GAY. Pemimpin Zimbabwe, Robert Mugabe menyifatkan hubungan sejenis ini sebagai ' lebih rendah nilainya berbanding 'anjing dan babi..'
Datuk Bandar Kota Paris Bertrand Delanoe juga mengaku - GAY jugak

Jurucakap kerajaan Uganda, Mary Karooro Okuturu mengkritik  Iceland kerana perbuatan dan penerimaan status GAY dan lesbian dengan berkata 'mereka tiada kesedaran moral dan paling hina.
Menteri Alam Sekitar Sweden Andreas Carlgren - GAY jugak

Di negara Afrika Timur mereka memang cukup mengutuk akan hubungan sejenis ini dan tidak akan terkejut jika ada cadangan untuk melaksanakan undang2 hukuman mati bagi setengah golongan GAY.
Anuar Zain juga pernah di label sebagai GAY.. benarkah?? entah le.. muka handsome sape tak nakkan.. ramai yang menanti tapi adakah hatinya utk si pari2... tungguuuu

Lesbian couple terlanjut..

Del Martin dan Phyllis Lyon adalah pasangan lesbian yang difahamkan couple pertama. Del Martin dan Phyllis Lyon berjumpa pada tahun 1950 di Seattle dimana mereka bekerja di publication yang sama. Mereka telah mula membuat hubungan pada 1952 - 1953, kemudia berpindah ke San Francisco.. How is that..

P.S. Ok guys, Saja je aku nak buat ceta Gay nih.. Aku tengok makin menjadi2 plak mcm cendawan tumbuh lebat kena petir.. Aku berharap jika ada umat islam yang bersikap sedemikian, cubalah untuk berubah dan ingat padanya. Dibumi kita hanya sekejap sementara saje. Di akhirat kita kekal selamanya.. peace

6 comments.. read them below or add one

meowwmania meowwmania Sabtu, Julai 10, 2010
erkkk menjijikkan!

kat m'sia ni pon sbnrnya dh byk kan, kalau ditakdirkan Allah menimpakan bala kat m'sia ni..org yg tak bersalah pon terpaksa menanggung akibatnya, takot kan..
Nur Nur Sabtu, Julai 10, 2010
salam meoww

mereka bukan jijik tapi kita jadi malu dgn sikap dan keinginan mereka.

turunnya bala kpd dibumi ini sudah menjadi lumrah kerana Allah sentiasa menguji hambanya, tidak kira bala atau jahat. Baik tidak beerti mereka tidak mendapat bala dr Allah.. semua itu ada sebabnya..

hanya mampu berdoa semoga dijauhkan segala mcm bala bencana menimpa dan seksaan api neraka an azab kubur.. aminnnnnn
Tie Tie Ahad, Julai 11, 2010
Salam perkenalah dari Kak Tie.

Err... perbuatan begini memang dilaknati Allah... Tapi kak tie masih tak faham, macam manalah boleh ada perasan suka pada sesama jantina, ekk ?
rasp rasp Ahad, Julai 11, 2010
astagfirullahalazim....
makin ramai yg berani mendedahkan status dorangkan...
pd yg beragama Islam yg involve,
moga2 insaf lah cepat hendaknya...
Nur Nur Ahad, Julai 11, 2010
salam kak tie

memang dilaknati Allah s.w.t tetapi manusia tidak pernah menghiraukan perkara ini..

apa yang ada dikepala dan hati mereka adalah nafsu dan kepuasan.

hopely dijauhkan sikap begini dari anak2 yang masih muda remaja. ketakutan akan menjadi trend dan ini salah satunya petunjuk hari kiamat semakin dekat... (sign)
Nur Nur Ahad, Julai 11, 2010
salam raps

bukan semua orang berani mcm Johanna. kemungkinan besar pasangannya mahu dia membenarkan undang2 baru perkahwinan sejenis dibenarkan makanya dia buat pengakuan...

contoh satu di negara Pakistan. Mereka sanggup melakukan perkara terkutuk seperti meliwat.. cuma bezanya mereka tidak berkahwin..

takut kemarahan Allah.. semoga dijauhkan dari terjadi kpd kaum keluarga kita.. aminn