Blog buat hal lagi

Salam salam geram pagi jumaat..

Aiseyyyman... blog buat hal lagi. Pagi tadi nak buka blog aku tak boleh der. katanya blog dah di delete. Tiba2 hilang macam tuh.. And then ingat blog je, gmail plak buat hal yang sama. Terpaksa le aku kena tukar paswd baru.

Dan lagi komen2 korang pun ada banyak yang hilang. Dan ada plak komen2 yang dah lama baru muncul. Aku tak tahu le mana dia menyorok sebelum nih. Macam main cak cak ba plak. Sorry le kalau ada yang terasa hati jika tidak terpapar komen2 korang dalam blog aku. Aku tak pernah buang komen2 korang walaupun bahasa atau ayat korang boleh menusuk hati aku. huhuhu.. jiwang plak dah. Tapi ini aku.. show tetap show janji rockkk...

P.S. Jangan banyak complain lah.. dah bagi free tak cakap acih.. sendiri mau ingat. huhuhuhu

hidup harus diteruskan biarpun ombak dari lautan India behempas dan bergulung2 melambai2 kearah diri ini.. choiiii... nak bermadah tapi tak reti.. ikut suka u lah
Blog buat hal lagi

2 comments.. read them below or add one

meowwmania meowwmania Jumaat, Julai 09, 2010
blog tetibe ilang?? takotnyaaa....

kena rajin back-up blog nih ngee~
nurmisnan nurmisnan Jumaat, Julai 09, 2010
salam meoww
entah le.. tapi memang kena buat back up.. kalau tak nganga der nak
kena buat blog baru balik..