My boyfren kedua aku.... =)

Salam malam.. apa je aku nak buat lagi. Boring yang amat sangat. Iyalah kan petang tadi Mr. hubby dah fly balik ke Afrika. Jadi dah tak ada orang le aku nak kacau2 + gurau2 lagi. Hmmmmm..... Selalunya bila Mr. Hubby out station aku akan berdating. Hehehehe... tanduk aku dah keluar.. Macam apa?? Tapi jangan le salah sangka dengan aku yang cute ni. Huhuhu... perasan >>___<< . Sebenanya aku akan berdating dengan boyfren kedua aku. PS3 game le. Sejak ada PS3 ni aku dah tak main PS2. Yang tu aku dah lama simpan dlm store dan letak di kampung. Tapi masalahnya bila dah ada PS3 game ni kadang2 kerja rumah aku terbengkalai. Iyalah kan kalau dah start main bukan boleh 1 atau 2 jam. Mesti main sampai 4 jam baru puas. Tapi berpada2 lah beb. Sebab tu kalau nak sambung main game ni aku kena settle kan kerja2 aku dulu. Bila dah selesai baru le punggung melabuh ke sofa. Hmmm.... banyak2 game yang aku suka main adalah game berperang sebab ada banyak senjata2 hebat yang aku boleh guna. Syok giler. Walaupun hanya dalam game tapi aku puas jugalah dapat guna berbagai jenis senjata.

Game yang aku suka ' Call of Duty - World at War N Modern Warefare 2, Army of Two dan terbaru Battlefield - Bad Company 2.' Game Modern Warefare 2 adalah di antara askar Afghanistan, Russia dan US. Kalau aku main game perang ni aku akan bayangkan askar yang aku tembak mati tu askar Israel laknat dan seangkatannya.. korang faham2 le yang seangkatan tu sapekan... So aku dah main game2 ni hampir 6 kali sebelum aku tunggu game baru tiba..
World at War adalah peperangan di antara United States, Empire of Japan, Soviet Union, dan Nazi Germany
Modern Warefare adalah peperangan di antara US 1st Battalion 75th Ranger Regiment, Afghanistan dan Russia

Selepas Call of Duty aku dan mr. hubby cari Army of 2 40 days. Oklah not bad.. Cuma tidak le mencabar dan fun macam Call of Duty.. Kisah antara Tyson Rios and Elliot Salem yang menjadi askar Private military contractor. Mereka telah pergi ke Shanghai untuk berjumpa orang yang mereka tidak tahu atas arahan Alice Murray. Setelah kerja mereka selesai askar PMCs telah menyerang Shanghai dengan menyerang bandar Shanghai, memusnahkan bangunan dan membunuh  orang awam. Rios dan Salem telah menjadi target kepada askar PMCs. Rios dan Salem cuba untuk melepaskan diri dari bandar Shanghai. Kesudahannya korang main dan korang tahu.. kihkihkih... gerammmmm je.

Rios dan Salem telah menjumpai kanak cina kecil yang ada dalam runtuhan bangunan hospital. Kanak kecil ni sangat cute, berani dan bijak. Si kecik ni terpisah dengan bapak dia. Tapi akhirnya bertemu jugak atas bantuan Rios dan Salem. Tengok gaya dia.... action betul.. =)

Dan baru je semalam aku beli game terbaru bertajuk Battlefield - Bad Company 2. Belum start main lagi coz Mr. hubby baru fly ptg tadi. Mungkin esok kot. Jalan cerita sangat menarik. Cerita pasal sekumpulan komando cuba control sebuah pulau di perairan laut Jepun. Selanjutnya.... korang beli dan main sendiri. Baru bestttt... Ok guys aku nak tengok tv ceta  seram tapi tak seram pun 'Perigi Kontang'. Jalan cerita boring last2 aku tengok D Transporter.. Selamat menonton... =)

P.S.. Aku nak pesan jangan main game ni lebih dari 5 jam coz boleh sakit kepala dibuatnya. Dan lagi aku takut korang boleh terbawa2 dalam mimpi.. Kihkihkih... mcm aku... Berangan bawa heli, Jet dan berperang dengan musuh... kelakar giler.. Tapi itulah impian aku sebenarnya. Aku ingin menjadi pilot tentera udara (Air force).. Tapi dikeranakan mata aku rabun jauh dan power cermin mata almost 500 maka cita2 aku berkubur.. sedihhhh... =(   impianku...

{ 11 comments.. read them below or add one }

Sufi Asri Sufi Asri Ahad, Mei 23, 2010
ooh~ super gamer... mengalahkan org muda nie.. hehe
nurmisnan nurmisnan Ahad, Mei 23, 2010
salam zoro
aku memang sentiasa berjiwa muda.. itu yang orang kalau tgk wajah ayu aku ni tak mcm umur sebenar.. kihkihkih... perasannnnnya ^^
My Book Writer My Book Writer Ahad, Mei 23, 2010
Hai Nur... Aku pun suka main game. Haha... selalu orang kata game tu budak-budak punya. Tapi aku kata game tu untuk semua. Best woo main game. :D
nurmisnan nurmisnan Ahad, Mei 23, 2010
salam s820
game PS3 ni utk semua peringkat.. kalau korang tension2 + nak lepaskan geram tahap cipan, game PS3ni le pengubatnya..

ini salah satu tip aku le.. kihkihkih... selain itu korang by2 kan istighfar dan selawat.. 'allah humma sollialah saidina muhammad'
Asfan Ash Asfan Ash Isnin, Mei 24, 2010
perghh macik ni otaila maen game hahahhahahha
Gaya peneroka Gaya peneroka Isnin, Mei 24, 2010
saya dulu pernah main benda tu ....
akibatnya semasa tolong bini goreng ikan ...senduk tu...aku tenyeh-tenyeh kuat kat kuali ....konon tengah tembah musuh....pas tu... tak main dah....
nurmisnan nurmisnan Isnin, Mei 24, 2010
salam ARC..
aku makcik modern.. >_<
alamaykk dah kena gelar otai lah plak.. sempoiiiii.. aku suka
nurmisnan nurmisnan Isnin, Mei 24, 2010
salam brother bergaya,
kenapa lepaskan masa menggoreng.. minyak panas kena muka baru tau =)

aku suka game ni coz lepaskan geram pada si iblis israel laknat tuh.. hehehe..
Farid Farid Isnin, Julai 19, 2010
Wah~... menarik la game perang2 mcm nie...
lama dh nk main, tp tak sempat2. adeh~..
rasanya main kt pc lagi puas kot... :D
nurmisnan nurmisnan Isnin, Julai 19, 2010
salam farid

honestly.. lagi best kalau main ps3
dengan skrin besar 42 inch. kalau nak best lagi guna lagi besar lah.

hehehe... klau main guna pc naik rabun + tak puas napak musuh.. =)
yastro yastro Jumaat, April 06, 2012
Aku dh tak leh layan games dah....penin kepala la sis...