Happy besday to Me...

Salam to all readers n friends... hari ni cukup umur aku yang ke 3..... huhuhuhu. Malu nak sebut coz dah makin tua. Semoga tahun ini aku akan jadi lebih cemerlang, matang, tercapai impian aku nak dapat master diving hehehe, pakar nak buat kek, biskut N coklat, pakar dalam menggubah bunga dan hantaran Xspecially utk adik2 aku dan paling utama BIJAK MENGURUSKAN RUMAHTGGA UNTUK MR. HUBBY DAN ANAK TERCINTA termasuklah BABY yang akan datang. AMINNNN..

Ini ada kek untuk semua dari adik ipar aku. Sila2 le ambik sorang sikit... sodap nampak tuh.. Thanks Nana 4 d besday cake.. lovely.. to my all friends yang wish aku kat FB dan juga di blog, aku ucapkan billion terima kasih yang amat2 sangat dan aku doakan juga semoga korang juga akan sukses dengan kerjaya, bahagia dengan suami/isteri/tunang/b'fren/g'fren tercinta, mana yang belum nikah cepat2 tunaikan, dipermudahkan segala urusan dan di lempahkan rezeki yang amattt luassss.... AMINNN. 

6 comments.. read them below or add one

nurmisnan nurmisnan Sabtu, Mei 15, 2010
hey.. thanks a lot sweety.. =)
Quantum Metal Consultant Quantum Metal Consultant Sabtu, Mei 15, 2010
Peningkatan umur dalam mencari pengisian yang seterusnya.
nurmisnan nurmisnan Sabtu, Mei 15, 2010
salam kluangman
umur meningkat mesti diisi dengan bermcm2 ilmu.. termasuklah ilmu alam.. hehehe.. thanks 4 comment here..
ummiluqman@azma ummiluqman@azma Ahad, Mei 16, 2010
happy birthday..umur meningkat takpa, yang penting jiwa sentiasa muda hehe
nurmisnan nurmisnan Isnin, Mei 17, 2010
salam ummi
jiwaku sentiasa muda selalu.. walaupun wajahku sudah kelihatan diakhir garisan.. ehhh mcm tajuk lagu tuh.. hehehehe