Happy besday to me....

Alhamdullilah.... belum tiba lagi besday aku dah dapat hadiah istimewa dari Mr. hubby. Cepat dan pantas Hehehehe... Tak sangka Mr. Hubby bagi presant barang kemas lagi + bunga orchid hidup. Hmmm.. tak tahu nak cakap apa. Hati sangat gumbira dan menyanyi2 lagu CINTA. Aku GUMBIRA.. semua isteri akan gumbira bila di sayangi suami, dicintai dan dihargai. Lagi2 bila tiba hari ulang tahun, hari ibu, hari ulang tahun perkahwinan, hari peringati 1st date. Heheheheh... itu sudah mestilah. Ini ada sedikit ceta sejarah aku dan mr. hubby. Kitorang ni berjumpa pada bulan april dan betunang pd bulan julai tahun yang sama. Bulan 11 terus nikah. Sah le aku sebagai isteri pada Mr. Hubby. Ahamdullilah... sekarang kehidupan kitorang memang sangat bahagianya.. Semoga jodoh kami berdua berkekalan hingga bertemu kembali di SYURGA. Oh yes dan doakan kami semoga Syarah mendapat adik lelaki dan adik  perempuan. AMINNN

Hadiah istimewa dari buah hati tercinta... Murah atau mahal bukan ukuran asalkan ianya datang dari hati yang tulus ikhlas. Terima kasih Abah....
Bunga Orchid memang bunga yang paling aku suka selain ros dan tulip. Warna putih menjadi warna kegemaran aku tapi kerana ini hadiah dari mr. hubby aku tetap suka.

4 comments.. read them below or add one

ummiluqman@azma ummiluqman@azma Jumaat, Mei 14, 2010
happpy birthday nur.. semoga sentiasa dipermudahkan segala urusan..bestnya dpt hadiah istimewa..
nurmisnan nurmisnan Sabtu, Mei 15, 2010
salam Ummi
terima kasih dengan ucapan dan doa ummi pd aku. insyaallah.. amin. =)
nurmisnan nurmisnan Sabtu, Mei 15, 2010
alam aida
thanks so much.. =)