bodoh ke bijak si BELLA ni?

Pasti semua kenal dan tahu tele-movie dari indonesia ini kan.. TASBIH CINTA episod hari ini selasa tentang BELLA TIDAK GUGUR. Aku pun tak tahu apa yang bertasbih tentang ceta ni.. mungkin aku masih tak faham kot.. tak kisahlah.

Aku sendiri naik panas + geram bila si kecil molek BELLA terpengaruh dengan kata2 RAFI sedangkan dia tahu RAFI tu macam mana. Yang lagi pelik tuh kenapa si BELLA tidak sendiri bertanya kepada suaminya JOJO pasal keguguran bayi tu kan. Bukan ke SENGAL dan BODOH bila seorang isteri yang cinta pd suaminya tidak percaya padanya. BELLA semakin nampak BODOH kerana mendengar dari mulut musuh suaminya. Lepas tuh ayang (nenek BELLA) dan ibunya 100% percaya pd RAFI begok tuh hanya kerana kata manis dan jasa baiknya.

Panas panas panas... sorrylah kasar sikit bahasa aku.. emosional sikit kalau tgk ceta BELLA ni.. huhuhuhu... tapi korang pun emo jugakkan dgn si BELLA ni. mesti punya. ada otak letak lutut... K lah.. apa2 pun aku ebih layan dan PANAS dengan ceta ADAMAYA.. Panas dengan sikap Maya dan Dani. Rasa mcm nak lepuk je si Dani ni. Tak faham2 bahasa. Bodoh mcm Kerbau. Nasib le si Mika kawannya tuh baik nak tolong. Ceta ADAMAYA pun dah nak habis.. kita layan jeee.... Janji syokkk.

chow dulu.. Gd Nite

6 comments.. read them below or add one

Aida Rezuan Aida Rezuan Selasa, Mei 11, 2010
Salam Nur,

Ingatkan Bella dari Twilight Saga nun. Bella tuh pon "kureng" jugak. Agaknye suma nama Bella "kureng" kot? :D
Nur Nur Selasa, Mei 11, 2010
salam aida

Bella ni sengal.. sangat panas hati bila hatinya berubah2.. itu yg aku naik tocang.

hmmmm.... sabo sabo... kalau aku kata semua nama BELLA kureng nanti ada plaj readers yg bernama BELLA terkecewa... idok le semuanya.. BELLA ni je kot. anyways, thanks for comment here makcik.. gd day
Tanpa NamaTanpa Nama Rabu, Mei 12, 2010
Bella ni memang bodoh dan buta. Jojo pulak macho tapi sengal.
Rafi plak bijak tapi busuk.
Semuanya bodoh
gayapeneroka gayapeneroka Rabu, Mei 12, 2010
nama jer "tasbih cinta"
bayangkan tasbih masa kita guna pusing-pusing ke situ juga kan..?...
Nur Nur Rabu, Mei 12, 2010
salam anony
emo nampak? aku lg emo tgk si Bella... hari ni si Jojo bodoh yang amat. kalau ya pun dia nak rakam bualan dgn si Rafi jgn le tunjuk tape record. Rafi memang bijak...

Slot Adamaya plak, aku geram betul dgn si Dani. rasa nak nyak nyak je mamat ni.
Nur Nur Rabu, Mei 12, 2010
salam bro gayapeneroka
tasbih amenda.. tasbih dengki ada kot. hahahaha