Anak saya bukan penjenayah

berita lanjut..
Utusan Malaysia Online - Berita Utama

ini memang berita menyakitkan dan menyayat hati.. adakah kenyataan ini palsu semata2 hanya untuk menutup keaiban pihak polis?. aku sendiri membaca berita ni pun naik panas. kalau aku keluarga mangsa memang confirm aku pun akan mengambil tindakan yang sama terhadap pihak yang bertanggujawab. Tetapi yang membuat hati aku tertanya2 kenapa pihak polis dengan begitu mudah melepaskan tembakan tanpa menggunakan kebijaksanaan dan kecekapan mereka. Aku nak buat spikulasi cerita ni pun jadi tak ada mood. Cuma dalam kepala aku hanya itu jelah.. KENAPA KENAPA KENAPA  dan MENGAPA??????  

Ucapan takziah dan alfatiha pada pihak keluarga arwah.. semoga arwah dapat pembelaan dan keadilan supaya dapat membersihkan nama baik beliau yang mereka gelar PENJENAYAH...mudah2an cerita yang disebarkan ini tidak benar dan pihak yang bertanggung jawab keatas kematian arwah patut merasa malu bersalah dan memohon maaf kepada keluarga arwah..

2 comments.. read them below or add one

Tanpa NamaTanpa Nama Khamis, April 29, 2010
HI NUR, MEMANG MEMALUKAN. SAYA BACA ARTIKEL NI PUN NAIK MARAH SANGAT DENGAN APA YANG POLIS LAKUKAN. SIMPATI PADA KELUARGA ARWAH AMIRUL. ALFATIHA UNTUK BELIAU
Nur Nur Khamis, April 29, 2010
salam anony.
inilah orang kata otak letak lutut. kes amirul mengingatkan saya pd 10 tahun dahulu. kes ini lebih kurang sama cuma 1 couple ni bukan melarikan diri sebaliknya mereka hanya duduk berduaan dalam kereta pd waktu pagi dalam lingkungan jam 2. semasa mereka hendak bergerak pulang mereka reverse kereta dan tak pasal2 polis menembak lalu terkena kepala pemandu. lepas tu senyap je kes tuh.

entahlah.. mcm2 ada manusia ni. tak mengapa. mereka akan dibalas lebih teruk nanti . tuhan maha adil. thanks for comment here. datang lg n hv a nice day