abg din dalam kenangan..

salam takziah untuk keluarga arwah abang Din beramboi kita.. walaupun salam takziah aku kelewatan sedikit kerana aku masih sebak dan terperanjat lagi dengan berita kematian arwah abang Din. itu sebab aku diam membisu tanpa update blog aku. aku rasa terkilan dan sunyi arwah meninggalkan kita. terlalu sunyi radio era tanpa dia dan lagi sunyi jika raja lawak musim ke berapa ntah aku dah tak ingat akan hilang serinya. kalau tonton (U) raja lawak bersama idlan, alex dan kecik aku jadi rindu pada arwah, rindu lawak selambanya, rindu ketawanya. Abg din dalam kenangan kita semua...

alfatiha... semoga roh abg din kita tenang dialam sana.

p.s. sentiasalah mendoakan kesejahteraan dan kebahgiaan kepada kedua mak abah kita. semoga mereka sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki. yang telah pergi juga jangan dilupakan agar roh2 mereka tenang dan tergolong dalam org2 beriman. untuk mak abah aku, sentiasa berdoa semoga cepat sembuh. kalau dah sihat kita boleh tengok wayang lagi sama2... xoxoxoxoxo
abg din dalam kenangan..

0 comment... add one now